آرشیو آذر ماه 1400

با سايت ورزشي اسان اسپرت به راحتي ورزش كنيد.

ويژگي هاي توپ فوتسال

۲۹ بازديد

ويژگي هاي توپ فوتسال

در ابتدا اشاره ي كوچكي به توپ فوتسال شد و متوجه شديد كه تا حدودي اين توپ با توپ فوتبال شباهت هاي زيادي دارد. اما در اين قسمت به بررسي ويژگي ها و اندازه هاي توپ بسكتبال پرداخته ايم تا اين توپ را با توپ فوتبال در سالن هاي فوتسال يكي ندانيد. توپ فوتسال بايد از جنس چرم يا مواد مشابه آن باشد.

همچنين محيط اين توپ بايد حداقل ۶۲ و حداكثر ۶۴ سانتي متر باشد. وزن توپ فوتبال نيز در شروع بازي نياد كمتر از ۳۹۰ گرم و يا بيشتر از ۴۳۰ گرم باشد. در مورد فشار توپ فوتسال نيز بايد گفت كه فشار آن بايد ۴/۰ – ۶/۰ اتمسفر برابر با ۴۰۰ تا ۶۰۰ گرم بر سانتي متر مكعب از سطح دريا باشد.

ورزش در خانه را با سايت اسان اسپرت تجربه كنيد.
براي كسب اطلاعات در خصوص كلاس ها، سالن ها و ... ورزشي مانند كلاس يوگا يا كلاس ژيمناستيك نمونه تنها كافيست وارد اين سايت ورزشي شويد.

منبع

 

آموزش قايقراني كاياك و انواع آن

۲۶ بازديد

آموزش قايقراني كاياك و انواع آن

آيا به دنبال آموزش قايقراني كاياك هستيد؟ آيا مي خواهيد آموزش قايقراني در تهران خود را زير نظر بهترين مربيان ببينيد؟ ابتدا قبل از آموزش قايقراني كاياك بايد اطلاعاتي در مورد آن داشته باشيد تا بتوانيد گفته هاي مربيان تان را به درستي متوجه شويد. كاياك به قايق هايي گفته مي شود كه براي حركت كردن از يك پاروي دو كفه اي كمك مي گيرند كه هر دو اين كفه ها نسبت به هم زاويه دارند.
در ابتداي آموزش قايقراني كاياك به شما نحوه نشستن گفته مي شود. به همين منظور شما در حالت نشسته بر روي صندلي هاي اين قايق بايد پاهايتان كاملا كشيده باشد. همچنين صندلي اين قايق به طور ثابت مي باشد و از سكان كه در انتهاي قايق قرار گرفته براي كنترل قايق استفاده مي شود. همچنين بهتر است بدانيد كه طول پا روي اين نوع قايق متناسب با قد پاروزن مي باشد پس نگران رسيدن پاهايتان به پارو نباشيد.
انواع قايق هاي كاياك براي آگاهي بيشتر شما عبارت هستند از : كاياك يك نفره، كاياك دو نفره، كاياك چهار نفره

ثبت نام در بهترين باشگاه بدنسازي تهران توسط اسان اسپرت
براي كسب اطلاعات در خصوص رزرو پينت بال يا خريد كش تي آر ايكس تنها كافيست وارد اين سايت ورزشي شويد.

منبع

 

آيا مي دانيد پيلاتس در آب چيست؟

۲۸ بازديد

آيا مي دانيد پيلاتس در آب چيست؟

آيا مي دانيد پيلاتس در آب چيست؟ آيا دوست داريد همانند ماهيت پيلاتس چيست بدانيد كه پيلاتس در آب چيست؟ به شما تبريك مي گوييم چون براي پاسخ سوال هايتان به جاي خوبي آمده ايد و همانند سوال پيلاتس چيست به سوال پيلاتس در آب چيست هم پاسخ كامل و جامعي مي دهيم. اين نوع از ورزش پيلاتس نيز توسط اقاي ژوزف ابداع شد كه پس از آلمان وارد انگلستان و آمريكا شد كه نتيجه آن محبوبيت زياد در بين عموم مردم بود.

پيلاتس در آب نوعي ورزش آمادگي جسماني در آب است كه در تمام دنيا مورد توجه و علاقه ي بسياري از افراد به خصوص جوانان قرار گرفته است. اين ورزش هيجاني كه در آب هم انجام مي شود علاوه بر بدن فرد بر روي ذهن او نيز تاثير مي گذارد. اين ورزش وقتي در آب انجام مي شود علاوه بر بالا بردن قدرت و استقامت كل بدن به سراغ عمقي ترين ماهيچه هاي بدنتان مي رود و با هدف قرار دادن آن ها بدني سالم را به شما هديه مي دهد.

 

ورزش در خانه را با اسان اسپرت تجربه كنيد.
براي كسب اطلاعات در خصوص كلاس يوگا يا رژيم غذايي تنها كافيست وارد اين سايت ورزشي جذاب شويد.

 

 

منبع

آموزش سرويس پينگ پنگ حرفه اي

۴۲ بازديد

آموزش سرويس پينگ پنگ حرفه اي
همان طور كه متوجه شديد تكنيك سرويس زدن يكي از مهم ترين تكنيك ها در تنيس روي ميز يا پينگ پنگ مي باشد كه براي برنده شدن حتما بايد آن را بلد باشيد و حرفه اي عمل كنيد. اگر تا به حال هم به سراغ آموزش سرويس پينگ پنگ حرفه اي نرفته ايد دير نيست و همين حالا با يادگيري آن مي توانيد اقدام به كسب امتياز هاي فراوان كنيد.
در ابتدا براي زدن سرويس بايد بازيكن سرويس زننده توپ خود را در كف دست آزاد يعني در دستي كه راكت قرار ندارد بگيرد و سپس توپ را بدون چرخش تا ارتفاع حداقل ۱۶ سانتي متر نسبت به دست آزادش به هوا پرتاب كند. سپس بايد با دستي كه راكت در آن قرار دارد طوري به توپ بزند كه توپ ابتدا يك بار در زمين خودي و بعد از عبور از تور يك بار در زمين حريف به زمين بخورد.

رزرو سالن فوتسال تهران در سايت اسان اسپرت
براي كسب اطلاعات در خصوص باشگاه بدنسازي غرب تهران يا باشگاه تيراندازي در تهران تنها كافيست وارد سايت ورزشي اسان اسپرت شويد.

منبع

مسابقات ورزش گلف چگونه است؟

۲۸ بازديد

مسابقات ورزش گلف چگونه است؟

تا به اينجا اميدوار هستيم متوجه شده باشيد كه در كنار همه موارد براي آموزش گلف بايد تمركز بالايي داشته باشيد چون مهم ترين اصل در آموزش گلف و بازي كردن تمركز مي باشد. در حقيقت هر فردي كه وارد سيستم گلف مي شود روش خاصي را رعايت مي كند چون در گلف احترام به ديگران، سكوت كردن و درست انتخاب كردن خيلي مهم است.در شروع مسابقه اين رشته ورزشي به هر فردي يك تي تام داده مي شود البته ابتدا بايد افراد به گروه هاي مختلف تقسيم شوند. زمين گلف حداقل ۱۸ ميدان دارد در نتيجه هر گروه در هر ۱۰ دقيقه بايد يك بار تي آف يا به عبارتي ديگر ترك زمين كنند كه هر يك از اين ها بايد از ميدان ۱ مسابقه را شروع و در ميدان ۱۸ مسابقه را به پايان برسانند.

خريد توپ فوتبال در سايت اسان اسپرت
براي كسب اطلاعات در خصوص اجاره زمين چمن مصنوعي شيراز يا اجاره استخر تهران تنها كافيست وارد اين سايت ورزشي شويد.

منبع

آموزش حرفه اي بولينگ – حركت با توپ

۲۵ بازديد

آموزش حرفه اي بولينگ – حركت با توپ

در آموزش حرفه اي بولينگ پس از اينكه نحوه گرفتن توپ را ياد گرفتيد نوبت به حركت با توپ مي رسد كه بدانيد چه مكاني براي ايستادن با توپ مناسب تر است. چون شما اگر چگونگي قدم برداشتن و حركت دادن با دست هايتان براي پرتاب توپ را بلد باشيد به راحتي مي تونيد توپ خود را با دست هايتان حركت دهيد و برنده بازي باشيد. مهم ترين موردي كه كمي قبل تر هم به آن پرداختيم و باز هم در آموزش حرفه اي بولينگ مي خواهيم به آن بپردازيم قدم برداشتن مي باشد كه به طور كلي ۴ يا ۵ قدم برداشتن قبل از پرتاب توپ مناسب و خوب است.

در آموزش حرفه اي بولينگ جالب است بدانيد اولين قدم هميشه با پاي موافق و با دستي كه توپ را پرتاب مي ‌كند شروع مي‌ شود و در اين قدم دستي كه توپ را حمل مي‌ كند به سمت جلو برده مي‌ شود. سپس دست ها به صورت آونگي در ۴ قدم به صورت منظم به حركت در مي‌ آيند و در قدم چهارم پاي مخالف جلو آمده و شست از حفره ‌ي روي توپ بيرون آورده مي‌ شود.

 

رزرو زمين تنيس مشهد در سايت اسان اسپرت
براي كسب اطلاعات در خصوص كلاس TRX يا كلاس ژيمناستيك آنلاين تنها كافيست وارد اين سايت ورزشي شويد.

منبع

 

هاكي روي يخ يكي از انواع سبك اسكيت

۲۵ بازديد

هاكي روي يخ يكي از انواع سبك اسكيت

هاكي روي يخ نيز يكي ديگر از انواع اسكيت مي باشد كه خودش تبديل به يكي از رشته هاي ورزشي پرطرفدار شده است. در امريكاي شمالي به اين نوع از اسكيت هاكي خالي نيز مي گويند و محبوبيت زيادي در بين شان پيدا كرده است. اين نوع از اسكيت يك نوع بازي تيمي مي باشد كه بايد حتما بر روي يخ آن را انجام دهيد.

براي اينكه اطلاعاتتان در اين زمينه كامل شود و بدانيد اين نوع از اسكيت چيست بايد بگوييم كه هاكي در كشورهاي سردسيري كه فصل سرما و يخبندان در آنان طولاني است داراي محبوبيت بسيار زيادي مي باشد به صورتي كه در كشورهاي اسكانديناوي و كانادا هاكي ورزش اول آن كشورها به حساب مي ‌آيد.

بهترين كلاس شطرنج ها در اين سايت ورزشي
براي كسب اطلاعات در خصوص كلاس يوگا يا اجاره زمين چمن مصنوعي شيراز تنها كافيست وارد سايت ورزشي اسان اسپرت شويد.

منبع

 

اصطلاحات مهم در جودو

۲۷ بازديد

اصطلاحات مهم در جودو

براي اينكه آموزش جودو بانوان يا آقايان تان كامل تر شود مي خواهيم به شما اطلاعاتي در مورد اصطلاحات مهم در جودو بدهيم. با دانستن اصطلاحات جودو قدمي نزديك تر به اين رشته ورزشي مي شويد و متوجه خواهيد شد كه ديگر نيازي به تحقيق درباره ورزش جودو نداريد. اصطلاحات مهم در جودو عبارت است از :

• اوكمي : تكنيك افت بي خطر

• كوزوشي : كشش و بر هم زدن تعادل

• ماي ‌ماواري : غلت به جلو

• دوجو : محل تمرين جودو

• ميگي : راست

• هيداري : چپ

• ريتسو : بلند شو

• سزا : بشين

• هاجيمه : دستور شروع مسابقه جودو

• جوناي : داخل

• جوگاي : خارج

• تاتامي : تشك جودو

• آنزا : چهار زانو نشستن

• آيومي آشي : راه رفتن معمولي

• گوشين جوتسو : هنر دفاع از خود

• كي كو : تمرين

• كي گا : صدمه

• كي آي : فرياد روحيه بخش

 

ثبت نام در بهترين كلاس يوگا 
براي كسب اطلاعات در خصوص اجاره استخر تهران يا مربي خصوصي TRX تنها كافيست وارد سايت ورزشي اسان اسپرت شويد.

منبع

 

آموزش تكنيك بدمينتون براي دفاع كردن

۲۷ بازديد

آموزش تكنيك بدمينتون براي دفاع كردن

يكي ديگر از تكنيك هاي مهم بدمينتون دفاع كردن مي باشد. اگر شما به هر دليلي نتوانيد از تكنيك حمله اي استفاده كنيد مجبورا بايد به سراغ تكنيك رفاعي برويد. حتي امروزه بسياري از بازيكنان اين رشته ورزشي به سراغ آموزش تكنيك بدمينتون براي دفاع كردن مي روند تا پيروز ميدان شوند به عبارتي ساده تر اين تكنيك را ناچارا براي مواقع ضروري ياد نمي گيرند بلكه آن را به عنوان يك تكنيك پيروزي فرا مي گيرند.

براي انكه از اين تكنيك بهره ببريد بايد از ضربات سرويس بلند، تاس دفاعي، آندر هند كلير، در اپ كند و دفاع كوتاه و متوسط استفاده كنيد. حتي بهتر ايست به اين نكته دقت كنيد كه اگر به سراغ اين تكنيك مي رويد بهتر است در پاسخ به اسمش حريف از دفاع كوتاه يا متوسط استفاده كنيد تا بتوانيد برنده باشيد.

 

ثبت نام در بهترين باشگاه بدنسازي شيراز 
براي كسب اطلاعات در خصوص كلاس ژيمناستيك يا مربي خصوصي TRX تنها كافيست وارد سايت ورزشي اسان اسپرت شويد.

 

منبع

بررسي اطلاعات در مورد اسب سواري

۲۹ بازديد

بررسي اطلاعات در مورد اسب سواري

اولين قدم براي كسب اطلاعات در مورد اسب سواري شناخت رفتار اسب و نحوه برقراري ارتباط با او مي باشد. در حقيقت حين كسب اطلاعات در مورد اسب سواري بايد بدانيد قبل از سوار شدن بر روي اسب بايد خلق و خوي او را بشناسيد و اسب انتخابي تان به شما عادت كرده باشد. يك سواركار خوب كه اقدام به كسب اطلاعات در مورد اسب سواري كرده است بايد به خوبي حركات چشم، گوش و دست و پاي اسب اش را بفهمد و اگر صدايي او را آزار مي دهد از او دور كند. در اصل بايد حين بررسي اطلاعات در مورد اسب سواري بدانيد اگر شناخت كافي بر روي اخلاق و روحيات عاطفي اسب انتخابي تان نداشته باشيد سواركاري با او بسيار خطرناك است و ممكن است آسيب ببينيد.

اما نگران نباشيد زيرا پس از فهميدن اينكه اسب سواري چيست با آشنايي زبان بدن او مي توانيد يك ارتباط خوب با اسب انتخابي تان برقرار كنيد كه در اين بين بايد از مربي تان كمك بگيريد. براي مثال وقتي اسب گوش هايش را به سمت جلو مي ‌چرخاند و سرش را بالا مي ‌گيرد به اين معناست كه صدايي او را نگران كرده و او با دقت در حال پيدا كردن منبع صداست. يا هنگامي كه اسب گوش‌ هايش را در جهات مختلف مي‌ چرخاند و حركت مي ‌دهد به اين معناست كه با دقت اطرافش را تحت نظر دارد. اين تنها بخشي از نحوه حركت اعضاي بدن اسب براي نشان دادن نگراني هايش است و با بررسي اطلاعات در مورد اسب سواري به طور كامل بيشتر به اين موارد تسلط خواهيد يافت.

ثبت نام در كلاس هاي ورزشي مانند كلاس بدمينتون در تهران در سريع ترين زمان ممكن با سايت اسان اسپرت
براي كسب اطلاعات در خصوص چمن مصنوعي كرج يا چمن مصنوعي تبريز تنها كافيست وارد اين سايت ورزشي جذاب شويد.

منبع