آرشیو تیر ماه 1401

با سايت ورزشي اسان اسپرت به راحتي ورزش كنيد.

آموزش ژیمناستیک حرفه ای و مبتدی با کمک اسان اسپرت9

۱۶ بازديد
انواع ژیمناستیک – ژیمناستیک هنری
یکی از انواع ژیمناستیک که هر فردی می تواند در آن فعالیت کند ژیمناستیک هنری می باشد. این نوع از ژیمناستیک به عنوان یک ورزش محبوب و مدال آور در المپیک حضور پیدا کرده است و شامل حرکاتی در قالب نمایش نیرو، چابکی، انعطاف پذیری، کنترل و هماهنگی و البته تعادل بین اعضای بدن و جسم می باشد. از این نوع ژیمناستیک می توان به عنوان محبوب ترین سبک ژیمناستیک نام برد چون زیر نظر فدراسیون بین المللی ژیمناستیک می باشد.
به دنبال اجاره زمین تنیس در یک مکان خوب هستید؟
ثبت نام در بهترین کلاس یوگا با کمک وب سایت ورزشی اسان اسپرت
شما با کمک وب سایت ورزشی اسان اسپرت به راحتی می توانید بهترین کلاس تنیس روی میز و ... را مشاهده کنید.
خواندن ادامه این مطلب 

آموزش ژیمناستیک در خانه و کلاس های ورزشی با اسان اسپرت 9

۱۵ بازديد
آموزش ژیمناستیک کودکان – نیم پشتک پیچ
یکی از بهترین حرکت های این رشته ورزشی که برای کودکان بسیار مناسب است نیم پشتک پیچ می باشد. فرد برای انجام این حرکت باید از حالت ایستاده استفاده کند که در آن دست ها باید در جهت بالا قرار بگیرند. البته دست ها باید در حالت چرخ و فلک روی زمین قرار بگیرند. به عبارتی ساده تز در این حرکت دست ها باید به جای قرار گرفتن در پهلو رو به جلو قرار بگیرند تا بتوانند نیم پشتک پیچ صحیحی انجام دهند.
به دنبال خرید کفش فوتسال باکیفیت و قیمت مناسب هستین؟
دوست دارید اوقات فراغت خود را با پینت بال تهران بگذرانید؟
کافیه یه سر به سایت ورزشی و انلاین اسان اسپرت بزنین تا به راحتی بدانید تیراندازی چیست.
خواندن ادامه این مطلب 

یادگیری تکنیک های پینگ پونگ با ثبت نام در کلاس آن9

۱۷ بازديد
تفاوت شایع ورزش پینگ پنگ با ورزش تنیس
خیلی از افراد تنیس روی میز و پینگ پنگ را با یکدیگر یکی می دانند در حالی که این دو ورزش درست است که همانند هم هستند اما دارای تفاوت های ریز و کوچکی می باشند که با دانستن آن ها هر فردی می تواند این دو را از یکدیگر جدا بداند. اصلی ترین تفاوت این دو ورزش در ضربه هاست.
برای مثال در تنیس توپ قبل از به زمین‌ خوردن می‌ تواند برگشت زده شود اما در پینگ پنگ توپ باید حتما بعد از یک بار زمین ‌خوردن برگشت زده شود. همچنین زمین پینگ پنگ کوچک ‌تر و راکت و توپ نیز به همین مراتب کوچک‌ تر می‌ باشند در حالی که راکت تنیس می ‌تواند در سایز های مختلف باشد اما سایز راکت پینگ پنگ تغییر پذیر نیست.
به دنبال تهیه بلیط استخر در کمترین زمان ممکن هستین؟
می خواهید در یک کلاس پیلاتس خوب ثبت نام کنین؟
چرا برای پیدا کردن کلاس والیبال و ... سری به سایت ورزشی اسان اسپرت نمی زنین؟
خواندن ادامه این مطلب 

اشنایی با ورزش گلف و پیدا کردن یک کلاس ورزشی گلف خوب13

۱۶ بازديد
آموزش قوانین گلف به صورت مختصر
هدف بازی گلف انداختن توپ با رعایت ترتیب در حفره های ۱۸ گانه می باشد که هر فرد با آموزش قوانین گلف باید آن ها را وارد سوراخ ها کند. در زمین بازی گلف محوطه ای وجود دارد که این محوطه تمام مسیر از نقطه شروع تا حفره را در بر می گیرد. به طور کلی در ادامه به مهم ترین قوانین گلف پرداخته ایم و سعی کرده ایم آموزش قوانین گلف برایتان سخت به نظر نیاید. آموزش قوانین گلف به صورت مختصر عبارت است از :
• آموزش قوانین گلف – آبانس یا هندی کپ :
هندی کپ یا امتیاز تعادلی قانونی می باشد که بازیکنان سطوح مختلف را قادر می ‌سازد که با یکدیگر به رقابت بپردازند. هندی کپ بر اساس تعداد ضرباتی که بازیکن در یک دور بازی از پار تجاوز می‌کند تعیین می ‌شود. ماکسیمم هندی کپ برای آقایان ۳۶ و برای خانم ‌ها ۴۰ می‌ باشد که بر اساس میانگین ۳ دور بازی تعیین می ‌شود.
به دنبال انجام ورزش در خانه هستین؟
بهترین سالن چند منظوره را از کجا می توان پیدا کرد؟
کافیه یه سر به سایت ورزشی اسان اسپرت بزنین تا با بهترین آکادمی فوتبال تهران و ... رو به رو شوین.
خواندن ادامه این مطلب 

بولینگ یکی از بهترین و با نشاط ترین بازی ها 9

۱۶ بازديد
ایروچ
ایروچ به معنای محوطه ی ایستادن می باشد که ابعاد زمین آن ۴٫۵ متر است. این منطقه جایی می باشد که در آن شما باید توپ خود را انتخاب کنید و پرتاب نمایید. این محوطه دارای یک سطح متفاوت با سطح لین است و برخلاف این سطح روغن کاری شده و لیز نیست که تا خط خطا هم ادامه دارد. این خط سیاه رنگ جایی است که لین از محوطه اپروچ جدا می ‌شود و بازیکن هنگام پرتاپ توپ باید به خوبی مراقب باشد تا پایش از این خط عبور نکند چون هم بسیار لیز است و هم عبور از آن در قوانین بولینگ خطا محسوب می ‌شود.
یوگا در خانه با کمک وب سایت ورزشی اسان اسپرت
بهترین باشگاه بدنسازی غرب تهران کجاست؟ 
بهترین سالن چند منظوره تهران و ... را در وب سایت ورزشی اسان اسپرت پیدا کنید.
خواندن ادامه این مطلب ورزشی با کلیک در اینجا

اشنایی و اموزش رشته و بازی بولینگ با وب سایت اسان اسپرت9

۱۷ بازديد
چگونه بولینگ بازی کنیم؟
حتی اگر صرفا برای تفریح و گذراندن اوقات فراغتتان به سذراغ این ورزش بروید ،حتما این سوال برای شما پیش خواهد آمد که چگونه بولینگ بازی کنیم؟ برای یادگیری نحوه بازی بولینگ میتوانید ویدیو آموزش بولینگ را در انتهای مطالب مشاهده نمایید.ویدیو آموزش بولینگ قطعا به شما کمک میکند تا امتیاز بیشتری در این بازی هیجان انگیز کسب کنید و برنده بازی باشید.در ادامه نیز اطلاعات بیشتری درباره نحوه بازی بولینگ ارائه کرده ایم.
به دنبال رزرو سالن فوتسال تهران هستین؟
به دنبال بهترین آکادمی فوتبال تهران هستین؟
چرا برای پیدا کردن باشگاه تیراندازی و ... سری به سایت ورزشی اسان اسپرت نمی زنین؟
خواندن ادامه این مطلب با کلیک در اینجا

شمشیر بازی یکی از بهترین و جذاب ترین ورزش ها - 12

۱۶ بازديد
تعداد نفرات تیم شمشیر بازی
دانستن تعداد نفرات تیم شمشیر بازی در دانستن شمشیر بازی چیست هم خالی از لطف نیست چون در کمتر فیلم شمشیر بازی می توان به درستی این تعداد را تشخیص دد. یک تیم شمشیر بازی به طور کلی از چهار نفر تشکیل می شود که شامل ۳ نفر اعضای اصلی و ۱ نفر ذخیره می باشد.
به دنبال خرید کش تی آر ایکس هستین؟
به دنبال بهترین مدرسه فوتبال تهران هستین؟
چرا برای پینت بال تهران و سایر کلاس های ورزشی و ... سری به وب سایت ورزشی اسان اسپرت نمی زنین؟ خیلی سایت بی نظیریه
خواندن ادامه این مطلب با کلیک در اینجا

بهترین و کهن ترین بازی ها-تخته نرد9

۱۸ بازديد
فلسفه تخته نرد چیست؟
تا به حال به فلسفه تخته نرد فکر کرده اید ؟ یا بهتر است بگوییم می دانید فلسفه تخته نرد چیست؟ برخی از افراد اطلاعاتی در خصوص فلسفه تخته نرد دارند اما برخی دیگر که تازه می خواهند به سراغ این بازی بیایند اطلاعی از فلسفه تخته نرد ندارند که ما می خواهیم به آن ها بگوییم فلسفه تخته نرد چیست. فلسفه تخته نرد به متن کتاب شطرنج نامه بر می گردد که بیان می کند فلسفه تخته نرد مربوط به باور های زرتشی است. ما در ادامه فلسفه تخته نرد را به صورت مختصر و مفید برایتان مطرح کرده ایم تا بدانید فلسفه تخته نرد چیست.
• تخته نرد : کره زمین
• ۳۰ مهره : نشان گر ۳۰ شبانه روز یک ماه
• ۲۴ خانه : نشانگر ۲۴ساعت شبانه روز
• ۴ قسمت زمین : ۴ فصل سال
• ۵ دست بازی : ۵ وقت یک شبانه روز
• ۲ رنگ سیاه و سپید : شب و روز
• هر طرف زمین ۱۲ خانه دارد : ۱۲ ماه سال
• زمین بازی : آسمان
• تاس : ستاره بخت و اقبال
• گردش تاس ها : گردش ایام
• مهره ها : انسان ها
• گردش مهره در زمین : حرکت انسان ها
• برداشتن مهره در پایان هر بازی : مرگ انسان ها
به دنبال رزرو سالن مشهد همراه دوستان خود هستید؟
ثبت نام در بهترین کلاس زومبا با کمک وب سایت ورزشی اسان اسپرت
به دنبال سالن زومبا هستید؟ تا وب سایت ورزشی مانند اسان اسپرت هست نگران هیچ چیز نباشید.
خواندن ادامه این مطلب با یک کلیک

در کنار ورزش هیجان را تجربه کنید اما چگونه؟ پینت بال چطوره؟ 9

۱۸ بازديد
آموزش پینت بال در خصوص تجهیزات مورد نیاز
• ماسک پینت بال
در آموزش پینت بال ابتدا باید به سراغ زدن ماسک آن بروید چون این ماسک ها صورتتان را در برابر گلوله هایی که از طرف حریف تان پرتاب می شود محافظت می کند. پس در زدن آن کوتاهی نکنید و می توانید به سراغ نوع هایی از آن بروید که راحت تر و سبک تر هستند.
• مخزن پینت بال
در آموزش پینت بال باید بدانید که مخزن پینت بال جایی است که گلوله های این بازی را در ان قرار می دهند. به طور کلی دو نوع از این مخزن وجود دارد که یکی براساس جاذبه گلوله ‌ها را وارد تفنگ می‌ کند و دیگری هاپر الکترونیکی است که از باتری استفاده می ‌کند و با فشار گلوله‌ ها را به‌ سمت تفنگ پرت می کند.
• قفل محافظ لوله تفنگ
در آموزش پینت بال باید با قفل محافظ لوله تفنگ نیز آشنا باشید. قفل محافظ لوله تفنگ در این بازی برای ایمنی بسیار مهم و ضرور است. به عبارتی ساده تر اگر این قطعه نباشد ممکن است هم به خودتان و هم به اطرافیان آسیب برسانید.
• مخزن هوا
مخزن هوا یکی دیگر از مواردی است که در آموزش پینت بال باید به آن پرداخته شود تا اطلاعات لازم در این زمینه داشته باشید. این مخزن‌ ها انواع مختلفی از نظر شکل، اندازه و وزن دارند که به طور کلی دو نوع هستند. اولی مخزن دی‌ اکسید کربن است که این مخزن‌ ها به ‌صورت مایع پر می‌ شوند و در زمان شلیک به‌ صورت گاز در می‌ آیند. دیگری مخزن‌ های پرفشار نیترو است که این مخزن‌ ها به آب و هوا واکنش نشان نمی‌ دهند و مهم نیست که تفنگ خود را چطور در دست می‌ گیرید.
دوست دارید با یک رژیم غذایی به تناسب اندام برسید؟
به دنبال بهترین کلاس زومبا در نزدیک محل کار یا خانه تان هستید؟
بهترین مدرسه فوتبال تهران و ... در سایت ورزشی اسان اسپرت
خواندن ادامه این مطلب ورزشی با کلیک در اینجا

به دنبال یک بازی فکری پرطرفدار و خوب هستید؟ تخته نرد چطوره؟10

۱۷ بازديد
آموزش تخته نرد مبتدی برای قانون حرکت مهره ها رو به جلو
همان طور که کمی قبل تر اشاره کردیم و در آموزش تخته نرد مبتدی می خواهیم بیشتر به آن بپردازیم قانون حرکت مهره ها رو به جلو می باشد. در آموزش تخته نرد مبتدی زمانی که تاس بیندازید شش عدد برای شما نمایان می شود که شما در تخته نرد حق دو بار تاس انداختن دارید. اگر عدد تاسی که انداخته اید سه یا شش باشد می توانید یکی از مهره های خود را سه خانه و مهره دیگری تان را شش خانه به سمت جلوی خود قرار دهید.
اگر تاس هایی که انداخته اید دو عدد برابر مانند شش باشد اصطلاحا در تخته نرد شما جفت آورده اید و معادل آوردن چهار تا از آن عدد است. در آموزش تخته نرد مبتدی اگر دو بار تاس تان شش در آید دارای چهار تا شش تا هستید و می توانید از هر ترکیبی برای حرکت مهره هایتان استفاده کنید. همچنین در آموزش تخته نرد مبتدی باید بدانید بازیکن باید تا زمانی که حرکت قانونی با عدد روی تاس ها دارد حرکت کند و نمی ‌تواند از عددی که آورده صرف نظر کند. برای مثال اگر شما با تاس های خود جفت سه بیاورید فقط سه تا از آن ها می تواند بازی کند.
به دنبال اجاره زمین تنیس کرج هستید؟
اجاره زمین تنیس اصفهان تنها با چند کلیک تعجب می کنید؟
با وب سایت ورزشی اسان اسپرت به راحتی می توانید اقدام به پیدا کردن سالن فوتسال و ... کنید.
خواندن ادامه این مطلب جذاب از اسان اسپرت