آرشیو آذر ماه 1401

با سايت ورزشي اسان اسپرت به راحتي ورزش كنيد.

یادگیری مهارت ها و اصل های ورزش بوکس 10

۷ بازديد
6- ضربه یا استریت مستقیم به چپ (JAB) – مهم‌ ترین سلاح در بوکس
حالت بدن خود را هم چنان نگه دارید، مشت چپ خود را مستقیم به جلو بکشید.
هنگام مشت زدن به شدت بازدم کنید و مشت را بچرخانید تا با کف دست پایین بیاید.
بلافاصله پس از ضربه، برای دفاع دست را به عقب بکشید.
*** سعی کنید با یک قدم رو به جلو یک ضربه پرتاب کنید (معروف به ” “step jab). همچنین با خم کردن زانوها و کمر به محض این که ضربه زدید، یک ضربه به بدن بزنید.
مهم ترین پانچ در بوکس jab است. با این حرکت می توانید حمله کنید، دفاع کنید، ضد حمله انجام دهید، امتیاز بگیرد، زمان بخرید و بسیاری موارد دیگر. این حرکت طولانی ترین و سریع ترین پانچ شماست که کم ترین انرژی را مصرف می کند و کم ترین آسیب پذیری را برای شما به ارمغان می آورد. یک مربی بوکس معمولا به شما می گوید که هر دسته کوچک موسیقی جاز باید با jab شروع شود. این حرکت یک پانچ سریع است که حریف شما را به اندازه کافی گیج می کند تا با پانچ های بزرگ به زمین بیفتد.
بهترین زمین چمن مصنوعی تبریز چه زمینیه؟
یا بهترین مدرسه فوتبال تهران در چه منطقه ایه؟
من که تا وب سایت ورزشی اسان اسپرت هست نگرانی بابت پیدا کردن کلاس تناسب اندام و ... ندارم. 
منبع و خواندن ادامه این مطلب جذاب

اشنایی با رشته ورزشی بولینگ و ثبت نام در کلاس های آن10

۶ بازديد
بهترین نقطه برای هدف گیری اگر در ابتداری راه یادگیری و آموزش بولینگ هستید، احتمالا از ما خواهید پرسید که کدام پیکان برای هدف گیری مناسب تر است؟ از آن جایی که افراد مختلف با روش های متفاوتی هدف گیری می‌کنند و هر لین نیز شرایط خاص خود را دارد، جواب مشخصی برای این سوال وجود ندارد. اگر بخواهید پرتاب مستقیمی داشته باشید و هدپین (پین اول) را بزنید، مشخصا باید پیکان وسطی را هدف بگیرید. اما زدن هدپین گزینه چندان مناسبی نیست و در اکثر موارد باعث ریختن همه پین ها نخواهد شد. بهترین حالت، دادن کمی زاویه به توپ و زدن نقطه‌ای است که به نقطه پاکت معروف است و بیشترین امتیاز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای افراد راست دست این نقطه جایی بین پین ۱ و پین ۳ است و برای افراد چپ دست بین پین ۱ و پین ۲ است. بنابرین بهترین مکان برای نشانه گیری کمی متمایل به سمت راست پیکان وسط برای افراد راست دست و کمی متمایل به سمت چپ پیکان وسط برای افراد چپ دست است.
تا حالا آنلاین اجاره زمین چمن مصنوعی انجام دادین؟
یا بهترین کلاس تنیس روی میز رو اینترنتی پیدا و ثبت نام کردین؟
من که بهترین آکادمی فوتبال تهران و تو اسان اسپرت به صورت آنلاین پیدا کردم شماهم یه سر به این وب سایت ورزشی بزنید.
خواندن ادامه این مطلب 

تاریخچه ورزش گلف و یادگیری مهارت های این ورزش10

۵ بازديد
ویژگی های ورزش گلف
> محل برگزاری بازی گلف باید در فضای باز و عموماً در بین درختان و چمنزارها با پستی و بلندیهای طبیعی باشد تا فرد را به آسایش و آرامش درونی برساند.
> در محل بازی گلف، وجود حداکثر اکسیژن و نور طبیعی به ارگانیسم بدن کمک می کند تا کلیه دستگاههای حیاتی، وظایفشان را به خوبی انجام دهند و علاوه‌براین تأثیر بسیاری در قدرت اندیشه و تصمیم گیری بیشتر دارد.
> از سنین کودکی تا سالمندی می توان ورزش گلف را انجام داد، با این که تحرک لازمه جوانی است ولی آمادگی جسمانی به خاطر قابلیت استمرار و تکرار مداوم و اهسته این ورزش تا سنین بالا حفظ میشود.
> گلف برای کهنسالان بعنوان یک فعالیت بسیار مناسب محسوب میشود بدین دلیل که از هیچگونه حرکات تند و فشارهای نامنظم بر اندامها در زمان انجام این ورزش استفاده نمیشود.
به دنبال ثبت نام در بهترین کلاس پینگ پونگ یا باشگاه بدنسازی های نزدیک به خانه تان هستید؟
چرا برای تحقیق در مورد ورزش یوگا pdf و سایر موارد ورزشی سری به اسان اسپرت نمی زنید؟
خواندن ادامه این مطلب 

ورزش اسب سواری چیست؟ دوست دارید یاد بگیرید؟10

۶ بازديد
درساژ
(حرکات نمایشی اسب‌های تربیت‌شده)، که در آن کیفیت ارتباط میان سوارکار و اسب سنجیده می‌شود. این مسابقات در زمین‌هایی مستطیل‌شکل به طول ۶۰ متر و عرض ۲۰ متر برگزار می‌شوند، و سوارکاران به ترتیب در زمین حاضر شده و برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند. این برنامه‌ها می‌توانند مشخص‌شده یا آزاد باشند.
داوران بر اساس تکنیک و دقت سوارکار و همچنین اطاعت و حرکات اسب و ارتباط میان آن دو، قضاوت کرده و بین صفر تا ده امتیاز می‌دهند. سوارکار باید سعی کند حرکاتش برای هدایت اسب تا حد امکان مخفی باشد و دیده نشود، به‌طوری‌که احساس شود ارتباط میان آن دو توسط تِلِپاتی انجام می‌گیرد. این کار ممکن است به نظر تماشاگران بسیار آسان بیاید، در حالی که نتیجهٔ تلاش چندین سال می‌باشد.
به دنبال پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی شمال تهران هستید؟
یا اجاره سالن چند منظوره ساری هستید؟
برای اجاره سالن فوتسال در تهران یا سایر موارد ورزشی کافیه یه سر به وب سایت ورزشی بزنید تا جسم و روحی سالم داشته باشید. 
منبع این مطلب ورزشی

عادت به ورزش کردن و اشنایی با تنیس10

۴ بازديد
آموزش تنیس خاکی گام به گام
این بازی جذاب و هیجانی از سه ست تشکیل شده است که هر کس دو ست را ببرد برنده خواهد بود. در اصل ما شش ست خواهیم داشت که در ست اخر باید حداقل دو امتیاز بین دو حریف تفاوت داشته باشد تا برنده اعلام شود. در آموزش تنیس خاکی همه افراد چه مبتدی و چه حرفه ای از چهار ضربه استفاده می کنند. این چهار ضربه عبارتند از : فورهند، بک هند، والی و سرویس می باشد که اگر این چهار ضربه را به طور کامل بلد باشید به راحتی می توانید با حریف خود مبارزه کنید.
در اینجا به چکیده ای از آموزش تنیس خاکی خواهیم پرداخت اما برای اگاهی بیشتر کافیست به مطالعه قوانین تنیس خاکی pdf بپردازید تا برنده میدان شوید. در ضربه فورهند با استفاده از یک دست کافیست راکت را در راستای بدن خود بچرخانید و به توپ ضربه بزنید یا در ضربه بک هند با استفاده از دو دست کافیست راکت را درحالیکه پشت دست مسلط شما رو به تور است به جهت مخالف بگردانید. در ضربه والی که قدرت مند ترین ضربه است تنها کافیست کمی بچرخید و قبل از اینکه توپ به زمین بخورد راکت را زیر ان برده و توپ تنیس را پرتاب کنید.
اگر به دنبال تمرین فوتبال و سایر کلاس های ورزشی هستین پیشنهاد ما به شما وب سایت اسان اسپرته.
منبع این مطلب و خواندن ادامه 

اشنایی با رشته ورزشی هاکی و حرفه ای شدن در آن 10

۴ بازديد
کفش هاکی روی یخ
نخستین و مهمترین وسیله مورد نیاز یک جفت کفش خوب مخصوص هاکی است که برای آن می توانید به باشگاههای معتبر این رشته مراجعه کرده و از آنها در انتخاب نوع کفش دلخواهتان کمک بگیرید. حتماً از همان ابتدا کفشهای مناسبی تهیه نمائید چون برخلاف نظر عده ای که معتقدند چوب حرف اول را میزند، مهمترین عامل در این ورزش کفش است، چون شما در همه حال برروی کفش های خود هستید ولی از چوب خود فقط در زمانی که توپ در اختیار شماست استفاده می کنید.
بهترین قطرچرخهای کفشin line hockey ۷۶ – ۷۰ میلیمتر می باشد زیرا در بازی هـاکی احتیاجـی به سرعت خیلی بالا نیست. چون در هاکی احتمال صدمه دیدن پا وجود دارد، رویه (بدنه) وتراک کفشهای هاکی باید محکم، قوی و قابل اطمینان باشد و باید بوسیله بند به پا محکـم شود. باید دقت نمود که کفش کاملاً به پا کیپ بوده وحداکثر یک یا دو سایز بیشتر نباید بزرگتر از پا باشد.
اسکیت هاکی از یک محافظ سخت تشکیل شده که مناسب با اندازه ی پای بازیکنان ساخته میشود. اغلب با مش فلزی تقویت شده است. قسمت های ضروری اسکیت، بوت داخلی و قسمت بیرونی است. به طور معمول اسکیت از ساق پا به پایین را میپوشاند.
تا حالا بدنسازی در خانه انجام دادین؟
شایدم دوست دارید در بهترین باشگاه بدنسازی تهران ورزش کنید درسته؟
برای پیدا کردن لیست استخر تهران و سایر کلاس های ورزشی کافیه یه سر به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید.
خواندن ادامه این مطلب