آرشیو آبان ماه 1401

با سايت ورزشي اسان اسپرت به راحتي ورزش كنيد.

فیتنس چیست؟ویژگی های تمرینات فیتنس؟10

۶ بازديد
انواع رشته های فیتنس
فیتنس شامل سه رشته تمرین هستند، شامل: ایروبیک، اماده سازی عضلات و کاهش توده چربی. شما باید تمام این تمرین ها را بسته به بدنی که می خواهید بسازید، انجام دهید. همچنین در این رشته ورزشی ورزیدگی عضلات و انعطاف پذیری مفاصل اهمیت دارد و نیاز به حجیم کردن و پرسایز کردن آن ها نیست. جلسات تمرینی این ورزشکاران معمولا 3 تا 5 روز در هفته است.
تمرینات فیتنس پرفشارو با شدت بالا نیستند و نیاز به تغذیه ی با کربوهیدارت بالا همچون دوران حجم‌ ندارد. چون هدف پرورش اندام و هایپرتروفی عضلات نیست. تغذیه در این ورزش بسیار اهمیت دارد و به تقویت قوای از دست رفته کمک می کند. استفاده از شیک پروتئین پس از انجام تمرینات برای تمامی افراد مبتدی و حرفه ای توصیه می شود.
خرید توپ فوتبال خود را تا حالا انلاین انجام دادین؟
 تا حالا یک جا لیست استخر تهران رو مشاهده کردین؟
برای کسب اطلاعات در خصوص رزرو سالن فوتسال تهران و ... میتوانید سری به وب سایت اسان اسپرت بزنید.
خواندن ادامه این مطلب ورزشی 

یادگیری و اموزش ورزش پیلاتس با اسان اسپرت10

۵ بازديد
انواع ورزش پیلاتس
پیلاتسِ استات
در واقع پیلاتس استات، برند یک شرکت ورزشی است که دستورالعمل های خاص خودش را ارائه می دهد و لوازم پیلاتس را به فروش می رساند. استات روش جدیدی در پیلاتس است که در سال 1988 آغاز شده است. پیلاتس استات که همه ی افراد حتی خانم های باردار و افراد مجروح می توانند از آن استفاده کنند توسط متخصصین تناسب اندام، بازسازی و اصلاح شده تا قواعد علم ورزش و بازسازی مهره ها و ستون فقرات را به روز کند.
یا بهترین پینت بال تهران؟
برای اموزش اسکیت یا سایر موارد ورزشی می توانید سری به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید. 
خواندن ادامه این مطلب 

شنا کردن چگونه بر بدن تاثیر می گذارد؟10

۴ بازديد
مهمترین فواید شنا
ترمیم بافت استخوانی
یکی از مهمترین فواید شنا این است که منجر به تشکیل توده استخوان و ترمیم بافت آن می گردد. افرادی که دارای موبرداشتگی و یا شکستگی در استخوان خود هستند و یا مبتلا به آرتزوز یا دردهای مفصلی دیگر هستند، می توانند جهت بهبود صدمات ورزشی و کاهش آسیب و التیام درد خود، از انجام تمرینات ورزشی در آب و شنا بهره گیری نمایند.
سالن فوتسال می خواین؟ که با دوستاتون ساعات ورزشی خوشی داشته باشید؟
یا یک کلاس یوگا در سطح های مختلف ؟
برای کسب اطلاعات در خصوص رزرو پینت بال و ... کافیه یه سر به سایت ورزشی اسان اسپرت بزنین.
خواندن ادامه این مطلب
 

اشنایی با انواع ورزش های رزمی و انتخاب آن ها در اسان اسپرت10

۳ بازديد
تکواندو (Taekwondo)
سال ۱۹۵۵ ژنرال جوی هونگ هی نام تکواندو را بر این ورزش رزمی سنتی کره ای گذاشت. این ورزش جزء ورزش های رزمی ملی کره به شمار می رود که از زمان پادشاهی گوگوریو تقریبا ۳۷ سال قبل از میلاد بر نقوش دیواری کره حالات مبارزه ای آن یافت شده است. ت (Tae : به معنای پریدن و ضربه زدن با پا) – کوان ( Kwon : دفاع کردن و مشت زدن ) – دو ( Do : به معنای هدف، راه و روش ). با این تفاسیر تکواندو، روش مناسب استفاده از دست و پا می باشد. تکواندو در سه دوره ۲ دقیقه ای اجرا می شود و لباس اصلی آن سفید بوده و درجه ورزشکار با رنگ کمربند آن مشخص می شود که به ترتیب (سفید: دانه کاشته شده ، زرد: دانه بارور شده ، سبز: جوانه از خاک روییده ، آبی: گیاه در حال رشد ، قرمز: گل شکفته شده و سیاه: میوه گل که شامل ده دان یا همان دانه های میوه می باشد). تکواندو شامل چهار بخش ( ۱. کیورگی: مبارزه- ۲. پومسه یا فرم: حرکات نمایشی- ۳. هامبادانگ:حرکات رکوردی و نمایشی- ۴. دفاع شخصی ) می باشد. لباس ورزش کاران تکواندو، توبوک نام دارد و در سطح حرفه ای می تواند رنگ سیاه داشته باشد.
تا حالا آنلاین کارای استخر تون مثل تهیه بلیط استخر و انجام دادین؟ 
یا مثلا پیدا کردن کلاس کاراته و انجام ورزش های رزمی تون؟
با وب سایت ورزشی آسان اسپرت میشه به راحتی کلاس کیک بوکسینگ و سایر کارهای ورزشی مونو انجام بدیم؟ شنیدم عالیه. 
منبع این مطلب آموزشی 

نگاهی به تاریخچه ورزش کشتی و اشنایی با این رشته ورزشی جذاب9

۷ بازديد
قوانین کشتی چیست؟
پس از دانستن اینکه کشتی آزاد چیست، کشتی فرنگی چیست، رشته کشتی و … نوبت به دانستن قوانین کشتی چیست می رسد تا دیگر لازم نباشد به سراغ تحقیق درباره ورزش کشتی بروید. برای دانستن قوانین کشتی چیست ابتدا باید بدانید این بازی در دو زمان سه دقیقه ای برگزار می شود که هر یک از افراد بین این دو زمان اجازه ۳۰ ثانیه استراحت دارند. در هر دو رقابت کشتی چه آزاد و چه فرنگی در صورتی که یک کشتی گیر با اختلاف ۷ امتیاز از رقیب خود پیشی بگیرد کشتی قطع شده و او برنده ی مسابقه اعلام می شود.
از طرفی اگر یک کشتی گیر در یکی از دو زمان مسابقه یک فن ۵ امتیازی یا دو فن ۳ امتیازی اجرا کند کشتی قطع شده و او برنده ی مسابقه اعلام می شود. همچنین در قوانین کشتی باید بدانید اگر کشتی گیری در اجرای یک فن ناموفق باشد و بدون هیچ تحرکی به کار ادامه دهد کشتی قطع می شود و امتیازی تعلق نمی گیرد.
بهترین باشگاه بدنسازی تهران کجاست؟
میشه بدون بیرون رفتن از خونه کلاس زومبا پیدا کرد؟
برای کسب اطلاعات در خصوص سالن فوتسال اصفهان و سایر موارد ورزشی می توانید به سایت ورزشی اسان اسپرت مراجعه کنید.
منبع این مطلب ورزشی 

اشنایی و بررسی بهترین ورزش رزمی - کشتی9

۷ بازديد
آموزش کشتی آزاد
کشتی آزاد یکی از روش های کشتی و مهم ترین آن می باشد که برای راه یافتن به مسابقه های جهانی باید اطلاعات لازم و آموزش کشتی آزاد دیده باشید. به عبارتی ساده تر کشتی آزاد یکی از روش های کشتی کرفتن می باشد که امروزه در سر تا سر دنیا نوجوانان و جوانان مشغول به آن هستند که هر فرد یا باید از طریق کشتی آزاد و یا باید از طریق کشتی فرنگی وارد بازی های المپیک شود.
در کشتی آزاد همانند کشتی فرنگی هدف اصلی چسباندن شانه حریف بر تشک است که به پیروزی فوری منجر می‌ شود و برخلاف کشتی فرنگی کشتی‌ گیران اجازه گرفتن پای حریف ندارند و تنها می توانند از پای خود برای زدن بر زمین حریف استفاده کنند. مسابقات کشتی آزاد از المپیک ۱۹۰۴ وارد المپیک شد و از المپیک ۲۰۰۴ رقابت ‌های این رشته در بخش زنان نیز برگزار می‌ شود.
برای ثبت نام در کلاس ورزش آنلاین کشتی، اموزش کاراته می توانید به سایت آسان اسپرت مراجعه نمایید.
اسان اسپرت بهترین سایت ورزشی برای پیدا کردن باشگاه بدنسازی شرق و ... به صورت آنلاین می باشد.
منبع این مطلب ورزشی

کاراته چطور رشته ورزشیه؟9

۶ بازديد
بهترین سبک کاراته چیست؟
دوست دارید بدانید از بین سبک های بیان شده کاراته چه سبک های اصلی و چه سبک های فرعی کدام یک بهترین هستند؟ سوتوکان محبوب ترین و بهترین سبک از سبک های کاراته می باشد که هشتاد درصد از علاقه مندان این رشته ورزشی از این سبک پیروی می کنند. همچنین باید بدانید در سطح بین المللی فدراسیون جهانی کاراته چهار سبک اصلی کاراته مانند گوجو ریو، یتو ریو، شوتوکان و وادو ریو را به رسمیت می شناسد.
در حقیقت درست است که غیر از این سبک ها همان طور که بیان شد سبک های دیگری هم وجود دارند اما این سبک ها مهم ترین و بهترین هستند. هر یک از این سبک ها چه سبک های اصلی و چه سبک های فرعی تکنیک‌ ها، موقعیت‌ ها، تمرینات، سلاح‌ ها، قفل ‌ها، پرتاب ‌ها، انرژی‌ های درونی و مسائل مربوط به خود را دارند.
بهترین کلاس یوگا رو از کجا میشه پیدا کرد؟
یا مثلا کلاس پیلاتس؟
تا حالا از وب سایت ورزشی اسان اسپرت کلاس اسب سواری تهران و ... پیدا کردین؟خیلی وب سایت خوبیه.
برای خواندن ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

آموزش کاراته از پایه برای تمام سنین9

۷ بازديد
سبک کاراته – وادو ریو
یکی دیگر از سبک های این رشته ورزشی رزمی وادو ریو می باشد که در سال ۱۹۳۹ توسط فردی به نام هینوری اتوسکا ایجاد شد. این سبک از کاراته گویی شوتوکان است چون به ایجاد توازن میان حرکات می پردازد. به جای تمرکز بر تقابل‌ های رو در رو این سبک به هنرجو نحوه حرکت بدن برای جلوگیری از حملات را می‌ آموزد. چیزی هم که باعث تفاوت این سبک با دیگر سبک های کاراته می وشود استفاده کردن از حالت های ایستاده کوتاه تر می باشد.
ثبت نام در بهترین باشگاه بدنسازی
پیدا کردن بهترین مدرسه فوتبال تهران
برای کسب اطلاعات در خصوص بدنسازی در خانه و سایر موارد ذکر شده آسان اسپرت بهترین گزینه است.
خواندن ادامه این مطلب ورزشی

در هر سنی میشه ژیمناستیک کار کرد ؟10

۸ بازديد
ژیمناستیک چیست؟

ژیمناستیک یکی از رشته های ورزشی می باشد که در دسته رشته های آمادگی جسمانی قرار گرفته و همان طور که بیان شد بدن فرد را منعطف، چابک، پر قدرت و متعادل می کند. این رشته ورزشی که در مدارس یونان به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شده امروزه در دنیا هم رواج پیدا کرده است به طوری که بزرگسالان هم می توانند در آن فعالیت کنند و حتی به مسابقات این رشته ورزشی راه پیدا کنند.
معروف ترین بخش این رشته ورزشی ژیمناستیک هنری می باشد. البته برای اینکه ژیمناستیک چیست باید بگوییم ژیمناستیک موزون، ایروبیک، آکروباتیک و ترامپولین بخش‌ های دیگر این رشته ورزشی را تشکیل می ‌دهند. بنابراین هر فرد با توجه به جسم و علاقه خود می تواند در یکی از بخش های این رشته ورزشی جذاب و مفرح فعالیت کند.
به دنبال پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی یا پینت بال تهران هستین؟
چرا برای کسب اطلاعات در خصوص کلاس زومبا و ... سری به وب سایت ورزشی اسان اسپرت نمی زنید؟
خواندن ادامه این مطلب 

اشنایی با ورزش جذاب ژیمناستیک برای کودکان و نوجوانان10

۶ بازديد
آموزش تمرینات پایه ژیمناستیک – بالانس هوایی
یکی دیگر از حرکات این رشته ورزشی بالانس هوایی می باشد این حرکت حرکتی مربوط به ایروبیک است که در آن ژیمناستیک کار بدون تماس دست با زمین بر می گردد که با نام های حرکت هوایی رو به جلو و پل برگردان هوایی رو به جلو نیز شناخته می شود.

ورزش در خانه برای کودکان و بزرگسالان
بهترین کلاس تیراندازی با کمان تهران برای هر رده سنی
به دنبال بهترین پینت بال تهران هستین؟ چرا سری به اسان اسپرت نمی زنید؟
منبع این مطلب ورزشی