آرشیو دی ماه 1400

با سايت ورزشي اسان اسپرت به راحتي ورزش كنيد.

نگاهي به تاريخچه پينگ پنگ بیندازیم؟

۳۱ بازديد

نگاهي به تاريخچه پينگ پنگ

اگر بخواهيم قبل از دانستن اينكه پينگ پنگ چيست نگاهي به تاريخچه پينگ پنگ بيندازيم بايد بگوييم تاريخچه پينگ پنگ به سال ۱۸۸۰ و ۱۸۹۰ و بريتانيا بر مي گردد كه ثروتمندان آن دوره اوقات فراغت خود را با اين ورزش پر مي كردند. مردمان آن زمان از تنيس بازي كردن در فضاي باز خسته شده بودند پس به سراغ تنيس روي ميز در محيط هاي سر پوشيده رفتند و نام ديگري براي آن انتخاب كردند كه پينگ پنگ بود.

به مرور زمان اين بازي وارد مدارس و دانشگاه هاي اين كشور شد و جوانان زيادي به سراغ آن رفتند. پس از چند سال در سال ۱۹۰۱ اين ورزش در ساير كشور ها نيز گسترش پيدا كرد به همين دليل به عنوان يك رشته ورزشي انتخاب شد و علاقه مندان به آن اگر به صورت حرفه اي پينگ پنگ را ياد مي گرفتند مي توانستند وارد مسابقات جهاني شوند. از اين رو محبوبيت اين رشته ورزشي روز به روز بيشتر شد تا جايي كه هيچ كشوري وجود ندارد كه نداند پينگ پنگ چيست.

 

خريد وسايل اسكي در سايت ورزشي اسان اسپرت 
براي كسب اطلاعات در خصوص مربي خصوصي بدنسازي يا پينت بال تهران تنها كافيست وارد اين سايت ورزشي يعني اسان اسپرت شويد.

منبع

 

نگاهي به تاريخچه گلف

۲۴ بازديد

نگاهي به تاريخچه گلف

قبل از دانستن اينكه گلف چيست بايد نگاهي به تاريخچه گلف بيندازيم تا پيش زمينه خوب و مفيدي در اين خصوص داشته باشيد. وقتي بخواهيم نگاهي به تاريخچه گلف كنيم بايد بگوييم اولين نشانه هاي اين رشته ورزشي در سال ۱۴۵۷ در شهر اسكاتلند به چشم مي خورد. اين بازي آنقدر در اسكاتلند رواج پيدا كرد تا زماني كه در سال ۱۷۴۴ اولين قوانين آن به وجود آمد.

از اين رو هر فردي كه به اين بازي علاقه داشت بايد با رعايت قوانين آن بازي مي كرد و طبق اصول پيش مي رفت. تاريخچه گلف در ايران هم به سال ۱۹۲۴ بر مي گردد زماني كه اسكاتلندي ها براي كار و يا تفريح به ايران مي آمدند و اين بازي تفريح هر روزشان بود.

 

سالن فوتسال اصفهان در سايت ورزشي اسان اسپرت يا ديگر سايت هاي ورزشي ؟
براي كسب اطلاعات در خصوص اجاره زمين فوتبال يا اجاره سالن چند منظوره در تهران تنها كافيست وارد سايت ورزشي اسان اسپرت شويد كه جزو بهترين هاست.

منبع

 

لين چيست؟

۳۱ بازديد

لين

لين به معني مسير پرتابي مي باشد كه بايد توپ از آن جا رد شود. اين سطح يك سطح صاف مي باشد كه توپ بازي بولينگ بايد روي آن حركت كند تا به پين ها كه در انتهاي اين مسير هستند برسد. در دو طرف لين ها ۱۸ متر طول و ۱ متر عرض مي باشد و معمولا از چوب ساخته مي‌ شود. در لين ها قسمت هايي وجود دارد كه به آن ها را گاتر مي ‌گويند و اگر توپي كه پرتاپ شده به اين قسمت ها برود از كنار پين ها عبور مي ‌كند و امتيازي را نصيب بازيكن نمي ‌كند.

رزرو سالن فوتسال تهران در بهترين سايت ورزشي-اسان اسپرت
براي كسب اطلاعات در خصوص كلاس يوگا يا كلاس پينگ پونگ تنها كافيست وارد اين سايت ورزشي جذاب يعني اسان اسپرت شويد.

منبع

 

آشنايي با قوانين پينت بال

۳۰ بازديد

آشنايي با قوانين پينت بال

تنها بررسي چندين مقاله در مورد پينت بال و آموزش پينت بال براي برنده شدن و آسيب نديدن در اين بازي كافي نيست. در حقيقت شما بايد علاوه بر بررسي چندين مقاله در مورد پينت بال و آموزش پينت بال در مورد قوانين پينت بال نيز اطلاعات مفيد و جامعي داشته باشيد. اگر از قوانين بازي پينت بال چيزي ندانيد در اخر يا پيروز ميدان نمي شود و يا به خودتان و حريف هايتان آسيب مي رسانيد. به همين دليل در ادامه مهم ترين قوانين بازي پينت بال كه بايد در مورد آن اطلاعات داشته باشيد را برايتان مطرح كرده ايم. مهم ترين قوانين بازي پينت بال عبارت است از :
• ايستگاه پرچم حداقل بايد ۲ متر عرض داشته باشد و در وسط مرزهاي عرضي زمين قرار گرفته باشد.
• هيچ تيم و هيچ بازيكني به هيچ وجه حق ايجاد تغيير در زمين بازي را ندارد.
• اگر گلوله خورديد و گلوله باز شده بود پس بايد خودتان را از بازي خارج كنيد.
• پاك‌ كردن محل اصابت گلوله يا ادامه‌ ي بازي با وجود گلوله خوردن منجر به اخراج مي‌ شود.
• پس از مورد اصابت واقع شدن با توپ سريعا خودتان آن را اعلام كنيد.
• از محيط تعيين شده براي بازي خودسرانه و بدون هيچ دليلي خارج نشويد.
• به نظر داور بازي پينت بال احترام بگذاريد چون تعيين كننده نهايي اتفاقات بازي داور است و اگر مشكلي در حين بازي پيش آمد بايد آن را با داور مطرح كنيد.

اجاره زمين تنيس در سايت ورزشي اسان اسپرت
براي كسب اطلاعات در خصوص كلاس آنلاين پيلاتس يا باشگاه تيراندازي در تهران تنها كافيست وارد سايت ورزشي اسان اسپرت شويد و دغدغه تان را كنار بگذاريد.

منبع

 

آموزش فيتنس – شنا

۲۸ بازديد

آموزش فيتنس – شنا

شنا يكي از قديمي ترين و بهترين حركات اين رشته ورزشي مي باشد كه محبوب دل خيلي از افراد است چون هر فردي با تغيير جاي دستان خود مي تواند فشار وارده اين حركت را كنترل كند. به همين دليل ما در ادامه به آموزش فيتنس در خصوص حركت شنا پرداخته ايم :

• روي يك تشك دراز زانو بزنيد.

• پاهاي خود را در پشت سرتان نزديك به هم كنيد.

• دست هايتان را به اندازه عرض شانه باز كنيد.

• به آرامي وزن بدن تان را بالا بكشيد.

• بدن تان را صاف و بدون هيچ خميدگي نگه داريد.

• درحالي كه تنه تان سف و سرتان در راستاي ستون فقراتتان است بدن تان را به سمت پايين ببريد.

• در اين حين بايد ارنج هايتان رو به بيرون خم شوند.

• در اخر با حفظ همين وضعيت و فشار آوردن بر روي دست هايتان به سمت بالا ببريد.

سالن فوتسال تبريز مد نظر خود را در اسان اسپرت پيدا كنيد.
براي كسب اطلاعات در خصوص باشگاه بدنسازي غرب تهران يا اجاره زمين تنيس تنها كافيست وارد سايت ورزشي آسان اسپرت شويد.

منبع

 

نگاهي به تاريخچه كراس فيت

۲۷ بازديد

نگاهي به تاريخچه كراس فيت

رشته ورزشي كراس فيت در سال ها دو هزار روي كار آمد اما تاريخچه كراس فيت به سال هاي قبل تر يعني وفتي فردي به نام گلسمن ژيميناستيك كار بود بر مي گردد. اين فرد همواره در ورزش كردن به دنبال اين بود كه روز به روز قوي تر شود از اين رو در كنار ورزش خود به سراغ كار كردن با دمبل ها و وزنه ها هم رفت. از اين رو اينگونه بود كه رشته ورزشي كراس فيت به وجود آمد و اي فرد و ساير افراد به غير از ژيمناستيك كراس فيت هم كار مي كردند.

در تاريخچه كراس فيت بايد گفت اولين شعبه كلاس كراس فيت در نورت سياتل بود. از اين رو تا سال ۲۰۰۵، ۱۳ شعبه ديگر نيز تاسيس شد و در سال ۲۰۱۲ نزديك به ۱۰ سال پس از شروع به كار كراس فيت ۳۴۰۰ شعبه در سرتاسر جهان مشغول به كار شدند. از اين رو افراد علاقه مند به اين رشته ورزشي كه خواهان دست يابي به آمادگي جسماني بودند روز به روز در كلاس هاي آن بيشتر شدند.

 

رزرو سالن فوتسال تهران در سايت ورزشي آسان اسپرت
براي كسب اطلاعات در خصوص اجاره زمين فوتبال يا باشگاه بدنسازي مركز تهران تنها كافيست وارد اين سايت ورزشي يعني اسان اسپرت شويد.

 

منبع