آرشیو بهمن ماه 1401

با سايت ورزشي اسان اسپرت به راحتي ورزش كنيد.

اموزش قوانین و … ورزش دوومیدانی در اسان اسپرت8

۶ بازديد
مسابقه های صحرا نوردی

مسابقه های صحرا نوردی هم یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین زیر شاخه های این رشته مفرح و شاداب می باشد که هر فرد با توجه به علاقه خود در خصوص صحراها و کویر ها می تواند در آن فعالیت کند. فصل هایی که برای مسابقه های صحرا نوردی وجود دارد در ماه های زمستان می باشد.
مسابقه های این نوع از دوومیدانی باید در مسیری که در حد امکان محدود به مناطق باز خارج شهر، صحرا، تپه زار، زمین های علف زار باشد انجام شود و این مسیر می تواند شامل قسمتی از منطقه ی شخم زده نیز باشد. اگر هم مسابقه در جنگل ها باشد حتما همان طور که گفته شد مسیری مشخص برای دوندگان علامت گذاری خواهد شد.

بهترین باشگاه بدنسازی شرق کجاست؟

بهترین پینت بال تهران کجاست؟

با وب سایت ورزشی اسان اسپرت می توانید بهترین لیست استخر تهران و ... را پیدا و ورزش کنید.

خواندن ادامه این مطلب ورزشی

اشنایی با حرکات فیتنس با وب سایت اسان اسپرت8

۵ بازديد
آموزش فیتنس – بالا آوردن دست و پای مخالف

یکی دیگر از حرکات این رشته ورزشی که خیلی از افراد فکر می کنند سخت است بالا آوردن دست و پای مخالف است. اما نگران نباشید این حرکت برای نرمش دادن نواحی دردسر ساز قسمت فوقانی بسیار مناسب است که در آموزش فیتنس به این حرکت پرداخته ایم :
• دمر بر روی شکم تان بر روی یک تک بخوابید.
• پاهایتان را دراز کنید.
• پاها را از غوزک به آرامی رو به کف پا خم کنید.
• دست هایتان را در حالی که کف هر دو دستتان رو به یکدیگر است بالای سر ببرید تا کش آید.
• در این بین سرتان را به نحوی قرار دهید که در راستای ستون فقرات‌ تان باشد.
• با دادن نفس تان به بیرون ماهیچه های مرکزی شکم تان را منفبض کنید.
• به آرامی یک ست و یک پای مخالف خود را از زمین بلند کنید و صاف نگه دارید.
• در اخر دست و پای تان را به همان حالت شروع پس از چند ثانیه بر گردانید.

به دنبال بهترین کلاس والیبال شیراز یا کلاس بسکتبال شیراز هستید؟

پس آسان اسپرت برای چیه؟ بهترین باشگاه بدنسازی شرق و ... رو میتونین در این سایت به راحتی پیدا کنید.

خواندن ادامه این مطلب ورزشی

نگاهی به ورزش هاکی و پیدا کردن بهترین کلاس های آن8

۶ بازديد
نحوه بازی هاکی بر روی یخ

پس از دانستن در خصوص اینکه وسایل هاکی چیست نوبت به دانستن در خصوص نحوه بازی هاکی بر روی یخ می رسد. با دانستن نحوه بازی هاکی بر روی یخ یا حتی اسکیت هاکی چیست دیدتان نسبت به این رشته ورزشی باز تر خواهد شد و خواهید فهمید که در این رشته ورزشی باید چه کاری انجام دهید. در هاکی ایران که بر روی یخ انجام می شود افراد باید به دو تیم تقسیم شوند که هر یک از آن ها باید دارای ۶ فرد باشد.
بازیکنان دو تیم در حالی که میدان مسابقه یخ بسته است باید تلاش کنند با سرعت اما دقت زیاد از این طرف به آن طرف حرکت کنند تا پوک را به چوب دستی های هاکی ایران خود به سمت دروازه تیم مقابل برسانند. در نهایت هم با توجه به مهارت هایی که در اسکیت هاکی چیست یا اسکیت بر روی یخ چیست یاد گرفته اند باید با پاس های تند به یکدیگر بتوانند آن را وارد دروازه تیم مقابل کنند. مدت بازی هاکی روی یخ ۶۰ دقیقه ست که در سه مرحله ۲۰ دقیقه ای انجام می شود.

به دنبال یک باشگاه بدنسازی شمال تهران خوب هستید؟

یا یک کلاس پیلاتس ورزشی حرفه ای ؟

برای کسب اطلاعات در خصوص کلاس والیبال شیراز و ... کافیه فقط یه سر به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید.

خواندن ادامه این مطلب 

اشنایی با ورزش و بازی چتربازی در اسان اسپرت8

۵ بازديد
مسابقات چتربازی
قبل از رفتن به سراغ آموزش چتربازی می خواهیم شما را با مسابقات این رشته ورزشی که توسط سازمان هوایی ترتیب یافته شده است و به دو صورت کلاسیک و مدرت دسته بندی می شود آشنا کنیم. مسابقات چتربازی عبارت هستند از :
• کلاسیک – هدف : هدف از پرش فرود آمدن در این مسابقه در دایره ای به شعاع ۱۵ سانتی متر می باشد و بر این اصل به فرد امتیاز داده می شود. اگر فردی به بیرون از دایره فرود آید یک نمره منفی برایش در نظر گرفته می شود و هر درجه هم برای او به اندازه ۱۶ سانتی متر محاسبه خواهد شد. این مسابقه از ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ متری انجام می شود که به صورت گروه های پنج نفره هم ممکن است.
• کلاسیک – استیل : پرش موجود در این مسابقه چتر بازی از ارتفاع ۲۲۰۰ متری انجام می شود. هدف از انجام این مسابقه حرکت های ازاد بدون هیچ گونه خطایی می باشد که باید در کوتاه ترین زمان هم انجام شود تا برنده مسابقه پس از تلاش های خود نمایان شود.
• مدرن – اف اس : این مسابقه به صورت تیم های چهار و هشت نفره که جمعه ۷۲ حرکت مختلف است انجام می شود. این حرکات به صورت قرعه در این مسابقه معین می شوند تا هر گروه پنج یا شش حرکت را در ارتفاع ۳۰۰۰ متری انجام دهد. البته دقت داشته باشید در پرش های مسابقات اف اس علاوه بر فعالیت زیاد هماهنگی در درون گروه اهمیت اساسی دارد.
• مدرن – سی اف : مسابقات این نوع چتر بازی هم در تیم های چهار نفره انجام می شود که باید یک سری حرکات مختلف توسط قرعه مشخص شود تا هر فرد پنج الی شش حرکت را در ارتفاع ۲۰۰۰ متری بدون هیچ اشتباهی و با سرعتی بالا انجام دهد. در مسابقات این پرش هم نکته اصلی تلاش زیاد و هماهنگی درون گروه می باشد و باید به آن توجه ویژه ای داشت. علاوه بر آن در تیم ۸ نفره از ارتفاع ۲۵۰۰ متری چرخش انجام خواهد شد و انجام بیشترین چرخش در زمان مشخص شده امتیاز اصلی به شمار می رود.
• مدرن – اف اس و اس اس : مسابقات این چتر بازی در پرش های سقوط آزاد و هوانوردی با توجه به تجربه سه ساله به خاطر زیبایی کار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با ادغام حرکات اجباری و آزاد فرد باید از ارتفاع ۴۰۰۰ متری به مدت ۴۵ ثانیه پرش کند که این پرش باید بدون نقص، درست و کامل باشد چون امتیاز دهی داوران در این مسابقه چتر بازی بسیار سخت است.
یا بهترین کلاس زومبا؟
برای پیدا کردن بهترین کلاس والیبال و ... کافیه فقط یه سر به وب سایت ورزشی اسان اسرت بزنید.
خواندن ادامه این مطلب ورزشی

اشنایی با ورزش دوومیدانی و پیدا کردن بهترین کلاس برای آن8

۶ بازديد
پارا دوومیدانی چیست؟

خیلی از افراد که به این رشته ورزشی علاقه دارند تنها نام پارا دوومیدانی را شنیده اند و کاملا نمی دانند پارا دوومیدانی چیست. به این افراد باید بگوییم اگر به دنبال حرفه ای شدن هستید نباید از کنار دانستن اینکه پارا دوومیدانی چیست ساده گذر کنید و باید در همین ابتدای راه بدانید پارا دوومیدانی چیست. برای اینکه متوجه شوید پارا دوومیدانی چیست باید بگوییم بازی های پارا المپیک در حقیقت یکی از شاخه های انواع بازی المپیکی می باشد و برای افرادی است که معلولیت جسمی یا ذهنی دارند اما قوای جسمی شان فعال است و کار می کند.
ریشه کلمه پارالمپیک یونانی است که از دو قسمت پارا و کلمه المپیک تشکیل ‌شده است و جالب است بدانید پارا در لغت به معنای همراه و کنار است. بازی های پارا المپیک در فاصله زمانی هر چهار سال در یک کشور میزبان برگزار می شود و علاقه مندان عزیز که قوه جسم یا ذهن شان کار می کند و تنها یک ناتوانی دارند می توانند با داشتن اراده پس از دانستن اینکه پارا دوومیدانی چیست در آن فعالیت کنند.

به دنبال پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی غرب تهران هستید؟

یا سالن چند منظوره در شهر محل زندگی تان؟

چرا سری به سایت اسان اسپرت برای پیدا کردن باشگاه تیراندازی نمی زنید؟

خواندن ادامه این مطلب