آرشیو بهمن ماه 1400

با سايت ورزشي اسان اسپرت به راحتي ورزش كنيد.

باشگاه پرورش اندام و باشگاه بدنسازی حرفه ای

۲۱ بازديد
امروزه بدنی ورزیده و همچنین ظاهری مناسب برای افراد بسیار پر اهمیت شده است. از این رو باشگاه پرورش اندام و باشگاه بدنسازی زیادی برای فیتنس آقایان و بانوان ایجاد شده است. البته آقایان و بانوانی که ورزش بدنسازی و پرورش اندام را انتخاب می کنند باید بسیار سخت کوش و با پشتکار باشند تا به هدف ورزشی خود که در بیشتر موارد تناسب اندام است، برسند. پرورش اندام علاوه بر تناسب اندام فوایدی برای بدن انسان دارد که آن ها را در ادامه بررسی می کنیم.
پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی با کمک اسان اسپرت
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلاس والیبال شیراز یا اموزش شطرنج کافیست سری به این سایت ورزشی یعنی اسان اسپرت بزنید.

اولین نفری که اتاق فرار را تاسیس کرد که بود؟

۲۶ بازديد
به طور حرفه ای و با برنامه اولین شرکتی که اقدام به تاسیس اتاق فرار نمود، شرکت ژاپنی SCRAP بود که در سال ۲۰۰۷ این بازی را بنیان گذاری و رواج داد. بنیانگذار آن تاکائو کاتو با هدف غرق شدن بازیکنان در محیط بازی این بازی رو طراحی کرد. بازیکنان در اتاقی محبوس می شد و باید در زمانی مشخص معماها و اسراری را حل می کرد تا بتواند از اتاق فرار کند (خارج شود). پیش از ورود بازی اتاق فرار به اروپا در کشورهای آسیایی مانند چین رواج پیدا کرد. در سال ۲۰۱۱ اتاق فرار در سنگاپور و استرالیا رواج یافت.
در سال ۲۰۱۲ دوست و همراه کاتو این بازی را به سان فرانسیسکو برد. و در شهر نیت مارتین اولین اتاق فرار مستقر در آمریکا شکل گرفت. بوداپست مجارستان شهری پیشگام برای بازی اتاق فرار بود و اولین استقبال کننده در اروپا این شهر است. شرکت Parpark در سال ۲۰۱۱ ایجاد شد و بنیانگذار آن بدون اطلاع از توسعه ی این بازی درآسیا طرح آن را در سر داشت و تا در سال ۲۰۱۲ شروع به اجرایی کردن و تاسیس اتاق های فرار نمود. کشورهای دیگر اروپا انگلستان و فرانسه بودند که در سال ۲۰۱۳ شروع به تاسیس اتاق فرار نمودند. و به همین ترتیب اتاق فرار در اروپا و آمریکا تاسیس و پرطرفدار شد.

ثبت نام در بهترین باشگاه بدنسازی با سایت اسان اسپرت
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلاس پینگ پونگ یا کلاس شطرنج کافیست وارد سایت ورزشی اسان اسپرت شوید.

مشاور روانشناسی

۲۶ بازديد
مشاور روانشناسی: به فردی اطلاق می گردد که حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد روانشناسی بوده و حسب ضرورت برای انجام مصاحبه با نوآموزان با هماهنگی با مدیریت و سرمربی مدرسه پرونده روانشناسی و روانپزشکی نوآموزان را تکمیل و در راستای سلامت جسمانی آنها اقدام نماید.

پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی با کمک اسان اسپرت
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آموزش یوگا یا بدمینتون ما باز هم به شما اسان اسپرت را پیشنهاد می کنیم.

 فاکتورهای روانی-6

۲۶ بازديد
انگیزش:
معلمان یا مربیان لازم است که روشی انعطاف پذیر بین مربیگری مستبدانه و دموکراتیک جهت مربیگری بنا به موقعیت و افراد بپردازند. دستیابی به اهداف توافق شده بین مربی و بازیکن می تواند به یک عامل انگیزاننده و تقویت اعتماد به نفس منجر گردد. بعلاوه توجه به عوامل انگیزاننده دیگری مانند کسب موفقیت های بالاتر، کسب جوایز و پاداش ها و کسب تجربه بسیار مهم می باشند

ورزش در خانه توسط سایت اسان اسپرت در سریع ترین زمان ممکن
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمین چمن و ... کافیست وارد این سایت ورزشی یعنی asan sport شوید.