آرشیو مرداد ماه 1401

با سايت ورزشي اسان اسپرت به راحتي ورزش كنيد.

اشنایی با اصول و قواعد ورزش کشتی11

۹ بازديد
در سال ۱۳۱۷ حمید محمودپور که دارای تحصیلات عالی تربیت بدنی از دانشگاه ترکیه بود به تعلیم کشتی در ایران پرداخت. وی اولین تشک کشتی ازجنس اسفنج را در دانشسرای تربیت بدنی واقع در دروازه دولت تهران پهن نمود و فنون کشتی آزاد و فرنگی را آموزش داد.
در زمان‌های گذشته تشک کشتی وجود نداشته و به جز گود زورخانه، ‌کشتی روی زمین و خاک نرمی که روی آن می‌پاشیدند انجام می‌گرفت. محمودپور قبل از اینکه از تشک کشتی استفاده کند در ورزشگاه امجدیه روی چاله پرش ارتفاع برزنت می‌انداخت و فنون کشتی کلاسیک را آموزش می‌داد. در سال ۱۳۱۸ اولین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در ورزشگاه امجدیه تهران برگزار شد.
نخستین باشگاه کشتی، باشگاه سلیمان خان پایین خیابان شاهپور سابق بود. اولین تیم کشتی خارجی، ترکیه بود که در سال ۱۳۲۶ به ایران آمد. نخستین حضور بین المللی کشتی ایران در المپیک ۱۹۴۸ بود که مرحوم منصور رئیسی به مقام چهارم رسید.
با آشنایی بیشتر کشتی‌گیران با فنون کشتی، افتخارات زیادی نصیب کشتی ایران شد و بسیاری از قهرمانان ایران بر سکوهای جهانی قرار گرفتند. عبدالله موحد، غلامرضا تختی، ابراهیم جوادی، امامعلی حبیبی، منصور مهدیزاده، محمد ابراهیم سیف‌پور، رسول خادم و…. از قهرمانان بنام جهان کشتی بودندکه افتخارات فراوانی در مسابقات المپیک و جهانی برای ورزش ایران به دست آوردند.
از کجا می تونیم برنامه رژیم غذایی اصولی بگیریم؟
به دنبال پیدا کردن کلاس تناسب اندام هستید؟
برای پیدا کردن بهترین کلاس های ورزشی، بهترین باشگاه بدنسازی جنوب و ... کافیه یه سر به وب سایت ورزشی و انلاین اسان اسپرت بزنید.
خواندن ادامه این مطلب

نگاهی به ورزش جذاب بوکس11

۱۰ بازديد
برخی از مفاهیم ورزش بوکس
جب : پر کاربرد ترین ضربه مشت در این رشته ورزشی هست که به وسیله دست پیشرو (دستی که سمت پایی که جلو تر قرار داره هست) مشتی به سمت چانه حریف روانه میشه.
کراس : این مشت با دست غالب پرتاب میشه و با قدرت زیادی همراه هست. با چرخش کوچکی در ناحیه تاب گشت همراه هست.
آپرکات : مشتی که از فاصله نزدیک و از پایین به سمت چانه حریف روانه میشه.
هوک : ضربه مشتی که از طرفین به سمت صورت حریف وارد میشه و با توجه به معنی کلمه هوک که به معنی قلاب هست، حرکت آرنج ها در این ضربه به صورت قلاب در میاد.
ساتپو : وقتیه که یه مبارز چپ دست در مقابل یک مبارز راست دست قرار میگیره و دو مبارز مجبورند فرم ایستادنشون رو به کل تغییر بدن.
مبارز داخلی و خارجی :یه مبارز خارجی سعی میکند فاصله خودش را با حریف حفظ کند تا در موقعیت مناسب از جب استفاده کند در صورتی که یه مبارز داخلی نزدیک به حریفش کار میکند و فنی مثل آپرکات رو بیشتر ترجیه میدهد.
بهترین سالن رزمی تهران کجاست؟
به دنبال یک کلاس والیبال خوب هستید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص آموزش کاراته در خانه و ... کافیه یه سر به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید.
خواندن ادامه این مطلب تنها با یک کلیک در اینجا

درباره ورزش کاراته چه چیزهایی می دانید ؟11

۱۳ بازديد
وادو ریو
این سبک از کاراته، انشعابی از شوتوکان محسوب می‌شود و به ایجاد توازن میان حرکات می‌پردازد و شباهت زیادی به هنر رزمی جیجوتسو دارد. هینوری اتسوکا (Hienori Otsuka) در سال 1939 این شکل روحانی از کاراته را خلق کرد. به جای تمرکز بر تقابل‌های رو در رو، این سبک به هنرجو نحوه حرکت بدن برای جلوگیری از حملات را می‌آموزد. تمایز این روش به سبک‌های دیگر کاراته، استفاده از حالت‌های ایستاده کوتاه تر در مقایسه با باقی سبک‌ها است.
به دنبال ثبت نام در بهترین کلاس آنلاین پیلاتس هستید؟
از کجا می توان بهترین آکادمی فوتبال تهران را پیدا کرد؟
به دنبال پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی غرب تهران هستید؟ چرا سری به وب سایت ورزشی و انلاین اسان اسپرت نمی زنید؟
خواندن ادامه این مطلب تنها با یک کلیک

اشنایی و بررسی ورزش هیجانی کیک بوکسینگ11

۱۰ بازديد
آیا با کیک بوکسینگ می توان وزن کم کرد؟
فعالیت های کیک بوکسینگ
یک کلاس کیک بوکسینگ معمولی شامل گرم کردن بدن، حرکات ضربه ای، حرکات پرشی، تمرین های استقامتی، چرخشی و در نهایت سرد کردن بدن است که در آن حرکات کششی انجام می دهند.
بهترین کلاس آنلاین ورزشی را از کجا می توان پیدا کرد؟
از کجا می توان یک مدرسه فوتبال تهران حرفه ای پیدا کرد؟
برای کسب اطلاعات در خصوص پیدا کردن اجاره سالن فوتسال در تهران و ... کافیه یه سر به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید.
خواندن ادامه این مطلب ورزشی

اشنایی با رشته ورزشی پینگ پونگ 12

۱۰ بازديد
نت
یک رالی در موارد زیر یک «نت» محسوب می‌شود در صورتی‌که توپ در سرویس در حین عبور از محوطه تور، به آن برخورد کند، مشروط بر آنکه سرویس به درستی اجرا شده باشد یا گیرنده توپ یا همبازی او در توپ انسداد ایجاد کند.
درصورتی‌که سرویس زمانی اجرا شود که گیرنده سرویس با همبازی او آمادگی لازم را نداشته و هیچگونه اقدامی در جهت وارد کردن ضربه به توپ انجام ندهند.
در صورتی‌که بنا به دلایلی که خارج از کنترل بازیکن است، سرویس غیر صحیح یا برگشت غیر صحیح یا عملی مغایر با قوانین بازی صورت گرفته باشد. در صورتی‌که بازی توسط داور یا کمک داور متوقف شود.
به دنبال یک کلاس ورزش آنلاین خوب هستید؟
به دنبال رزرو سالن زومبا ترتمیز هستید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص رزرو زمین پینت بال و ... کافیه یه سر به وب سایت ورزشی و آنلاین آسان اسپرت بزنید. 
خواندن ادامه این مطلب 

اشنایی و بررسی ورزش هندبال 11

۱۰ بازديد
هندبال چکی
ورزشی از دسته ورزش های هندبالی است که پیدایش آن مربوط به کشور چک است. این ورزش یکی از ورزش‌های بیرون از سالن (اوت دور) برشمرده می‌شود. هندبال چکی در سال ۱۹۰۵ در پراگ (پایتخت جمهوری چک) ابداع شد. اندازهٔ زمین آن ۴۵ در ۳۰ متر است. دروازه‌ها نیز هر کدام دارای ۲.۴ متر بلندا و پهنایی به اندازهٔ ۲ متر هستند.[
به دنبال خرید وسایل اسکی هستین؟
به دنبال دانستن قایقرانی چیست هستید؟
برای پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی شرق  و ... کافیه یه سر به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنین.
خواندن ادامه این مطلب ورزشی

اموزش و یادگیری بازی بولینگ در اسان اسپرت11

۱۳ بازديد
تیبل بولینگ
تیبل یک ست کامل است، شامل دستگاهی که پین ها را می چیند، توپ ها را برمی گرداند و دستگاه دست خشک کن می شود .وقتی که توپ را پرتاب می کنید این دستگاه توپ های ریخته شده را جمع می کند و بعد از آن هم ۱۰ پین جدید برایتان می چیند.
توپ را هم از زیر لاین به دستگاهی که کنارتان است برمی گرداند. در انتهای تیبل هم یک دستگاه با باد سرد تعبیه شده است تا وقتی هنگام بازی دست تان عرق کرد با باد آن خشک کنید.ـ این دستگاه هایی هم که می بینید پشت ماجراست. که توپ ها را جمع می کند و دوباره می چیند. دو نفر هم همیشه آنجا مراقب هستند که اگر دستگاه ها گیر کرد درست شان کنند.
به دنبال خرید فوتبال دستی هستید؟
به دنبال پیدا کردن یک باشگاه تیراندازی هستید؟
برای پیدا کردن کلاس زومبا و ... کافیه یه سر به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنین.
برای خواندن ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

نگاهی به بازی هیجان انگیز تخته نرد و اشنایی با آن11

۱۳ بازديد
انداختن تاس
بعد از چیدن مهره ها، ابتدا هر بازیکن یک تاس را می اندازد و بازیکنی که عدد بیشتری بیاورد بازی را شروع می کند. اگر هم مساوی شوند ، دوباره تاس می اندازند.
به دنبال یک جای خوب برای بازی پینت بال هستید؟
پیدا کردن بهترین زمین چمن مشهد
برای کسب اطلاعات در خصوص آموزش شطرنج مبتدی و سایر موارد ورزشی این چنینی کافیست سری به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید.
خواندن ادامه این مطلب تنها با یک کلیک

اشنایی با ورزش پینت بال، قوانین، ویژگی ها و ... 11

۷ بازديد
2. سلاح ها: اسلحه پینت بال :
از یک سیلندر CO2 با فشار بالا تشکیل شده است که با استفاده از این موتور، 205 مایل در ثانیه حرکت می کند و اسلحه شما چهار قسمت دارد که عبارتند از:
مخزن هوای فشرده - که نزدیک دسته است و بسته به تولید کننده، مخزن می تواند با هکتوپاسکال، نیترو، هوای فشرده یا CO2 پر شود و نوع مخزن گاز میزان سرعت یا کندی شلاق را مشخص می کند.
قیف- این یک جز و قسمت بزرگ و قیف مانند است که در بالای اسلحه قرار دارد و جایی است که مهمات در آن منفجر می شود.
نشانگر / لوله تفنگ - کمک می کند تا با شلاق زدن حرکت کند و لوله مطمئن باشد که فشنگ به هنگام بیرون آمدن از هوای مناسب عبور می کند.
مسدود کننده دستگاه- مانند یک سلاح واقعی، تفنگ پینت بال دارای امنیت است تا مطمئن باشید که سلاح تان به طور تصادفی تخلیه نمی شود.
چگونه می توانیم تی آر ایکس در خانه انجام بدیم؟
خرید توپ والیبال از اسان اسپرت امکان پذیره؟
برای کسب اطلاعات در خصوص اجاره زمین فوتبال و سایر موارد ورزشی کافیه یه سر به وب سایت ورزشی و آنلاین آسان اسپرت بزنید.
خواندن ادامه این مطلب جذاب

آموزش یوگا در خانه و انلاین با وب سایت ورزشی اسان اسپرت11

۹ بازديد
9. بهبود انعطاف پذیری بدن و دامنه حرکتی
ابتدا اجازه دهید تفاوت بین انعطاف پذیری و دامنه حرکتی را بیان کنیم. انعطاف پذیری میزان کشش غیرفعال در عضله است، اما دامنه حرکتی به میزان حرکت و چرخش در مفصل بستگی داشته و نیاز به انعطاف‌پذیری دارد.
دامنه حرکتی و انعطاف پذیری بدن چیزی نیست که به‌تنهایی و با حرکات کششی حاصل شود. شما به تمرینات هدفمند قدرتی و تعادلی نیاز دارید. ورزش پیلاتس با حرکات ساده و سبک بین تمرینات قدرتی و تعادلی، از شما یک انسان منعطف و قوی می‌سازد. تمرینات ورزش پیلاتس فقط کششی یا قدرتی نیستند، بلکه ترکیبی از این دو تمرین است که باعث افزایش انعطاف پذیری و تعادل جسم و ذهن می‌شود.
دریافت بهترین برنامه تمرینی برای داشتن اندامی ایده آل
برای پیدا کردن بهترین کلاس دو میدانی، رزرو زمین پینت بال و ... کافیه یه سر به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید.
خواندن ادامه این مطلب تنها با یک کلیک در اینجا