آرشیو اردیبهشت ماه 1401

با سايت ورزشي اسان اسپرت به راحتي ورزش كنيد.

پوشش اصلی شمشیربازی : دستکش-اسان اسپرت

۱۷ بازديد
پوشش اصلی شمشیربازی : دستکش
وقتی دستگیره شمشیر را بر دست بگیرید حتما باید یک دستکش مخصوص داشته باشید. به همین دلیل این رشته ورزشی دارای یک دستکش پوشیده و بلند است که شاید در فیلم شمشیر بازی دیده باشید. این دستکش دارای تیغه می باشد تا از ایجاد مصدومیت پیشگیری کند همچنین در دانستن شمشیر بازی چیست بد نیست بدانید وجود دستکش در دست گرفتن بهتر شمشیر تاثیر زیادی دارد.
پینت بال را کجا می توان بازی کرد؟
رزرو و پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی با اسان اسپرت
پیدا کردن سالن فوتسال تهران در زمانی کم با سایت ورزشی اسان اسپرت 
منبع این مطلب اموزشی و ورزشی

توپ بولینگ-اسان اسپرت

۱۶ بازديد
توپ بولینگ
یکی از اصلی ترین اجزای این بازی توپ می باشد که انواع توپ بولینگ در بازار وجود دارد که هر یک دارای مشخصات خاصی هستند. وزن انواع توپ بولینگ به پوند حساب می شود و که شاید در نگاه اول سنگین به نظر نرسد اما این توپ ها واقعا سنگین هستند. که وزن انواع توپ بولینگ از ۶ پوند شروع می شود و تا ۱۶ پوند ادامه دارد البته برای محاسبه وزن انواع توپ بولینگ باید بدانید هر پوند ۴۵۰ گرم است. در نتیجه با محاسبه این مورد اگر به سراغ سبک ترین انواع توپ بولینگ هم بروید دارای ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم وزن است بنابراین اگر دست تان اسیب دیده است نمی توانید به راحتی به سراغ این بازی هیجانی بروید.
پیلاتس در خانه چگونه انجام می شود؟
رزرو بهترین و تمیز ترین سالن ورزشی ها با سایت اسان اسپرت
به دنبال کلاس شطرنج در سایت اسان اسپرت هستید؟ باید به شما بگوییم دست به انتخاب درستی زده اید.
خواندن ادامه این مطلب ورزشی با کلیک در اینجا

آموزش حرفه ای بولینگ – گرفتن توپ-اسان اسپرت

۱۴ بازديد
آموزش حرفه ای بولینگ – گرفتن توپ
یکی دیگر از مهم ترین مواردی که باید در آموزش بولینگ آن را یاد بگیرد گرفتن توپ می باشد. به عبارتی صریح تر نحوه گرفتن توپ بولینگ به شکل صحیح و اصولی یکی از مهم ترین موارد در آموزش حرفه ای بولینگ می باشد که می تواند برد یا باخت شما را در این بازی مشخص کند. شما در این بازی هیجانی وقتی می توانید یک هدف گیری دقیق و اصولی داشته باشید که توپ را به طور صحیح با انگشت های خود نگه دارید. توپ های بولینگ به طور کلی دارای ۳ سوراخ معمولی می باشند که دو تا از آن ها در کنار هم قرار گرفته اند و یک سوراخ دیگر که بزرگ ترین سوراخ می باشد زیر این دو قرار دارد.
در آموزش حرفه ای بولینگ دو سوراخی که بر روی این توپ قرار دارند برای گذاشتن انگشت وسط و انگشت حلقه می باشد که در اخر هم سوراخ بزرگ برای انگشت شصت شما می باشد. وقتی در آموزش حرفه ای بولینگ می خواهید نحوه گرفتن توپ را به خوبی انجام دهید باید انگشت شصت خود را وارد حفره بزرگ کنید. سپس دو انگشت دیگرتان که بیان کردیم باید بر روی دو سوراخ دیگر قرار بگیرد و اگر تا بند انگشت های دوم تان روی سوراخ های توپ انتخابی تان قرار گرفته باشد بدین منظور است که یک توپ خوب برای خود انتخاب کرده اید.
اجاره زمین فوتبال با اسان اسپرت چگونه است؟
پیدا کردن بهترین مربی فیتنس با سایت ورزشی اسان اسپرت
به دنبال ورزش در خانه هستید؟
ادامه این مطلب ورزشی از اسان اسپرت

آموزش تخته نرد حرفه ای – داو دادن در اسان اسپرت

۱۷ بازديد
آموزش تخته نرد حرفه ای – داو دادن
برای آموزش تخته نرد حرفه ای می خواهیم به موضوع داو دادن بپردازیم چون موضوع داو دادن موضوعی نیست که بتوانید در همان ابتدای آموزش تخته نرد مبتدی به آن بپردازیم. داو دادن در تخته نرد کاملا اختیاری است و شما با آموزش تخته نرد حرفه ای در این خصوص هر زمان که خواستید می توانید داو دهید. به عبارتی دیگر هر وقت که فکر کردید برنده میدان هستید می توانید از حریف تان بخواهید که باخت را بپذیرد قبل از آنکه حریف تان مجبور شود تا آخر بازی کنند و ممکن است در این بین شانس دخالت زیادی در بازی داشته باشد.
اما نگران نباشید چون با داو دادنی که در آموزش تخته نرد حرفه ای فرا خواهید گرفت این شانس از بین می رود و حریفی تان تسلیم خواهد شد. در آموزش تخته نرد حرفه ای برای داو دادن باید با اصطلاح کیوب اشنا باشید کیوب یا تاس داو به تاسی می گویند که برای عمل داو دادن به کار می‌ رود و یک مقدار از تاس های بازی بزرگتر است و بر روی آن شماره ‌های ۲، ۴، ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ درج شده ‌است. در طول بازی هر بازیکن که فکر می ‌کند شایسته پیروزی است می ‌تواند داو دهد و تنها می‌ تواند یک بار و قبل از تاس ریختن این چالش را برای حریفش به وجود بیاورد.
انجام ورزش در خانه با اسان اسپرت
به دنبال اموزش بسکتبال هستید؟
به دنبال اموزش کاراته هستید؟
برای خواندن ادامه این بخش از مطالب ورزشی اسان اسپرت کافیست اینجا کلیک کنید

گرم کردن عبارت است از چی؟

۱۸ بازديد
گرم کردن عبارت است از تمریناتی که با شدت متوسط و به طور پیوسته به کمک عضلات بزرگ بدن انجام می شود که می ‌تواند درجا زدن یا دویدن و یا نرم ‌دویدن باشد. اصل مهمی که حین گرم کردن باید به آن دقت داشته باشید این است که از عرق کردن غافل نشوید و سعی کنید بدن تان را خسته نکنید. جالب است بدانید اسم گرم کردن را بر روی حرکات کششی و نرمشی قرار داده اند تا افراد با انجام این حرکات دمای بدن و عضلات خود را بالا ببرند که زمان کافی برای این امر پنج تا ده دقیقه می باشد نه بیشتر.
ورزش لاغری در خانه دوست دارید انجام دهید؟
به ذنبال اجاره زمین تنیس اصفهان هستید؟
به دنبال بهترین کلاس پینگ پونگ هستید؟
برای خواندن ادامه این مطلب جذاب از اسان اسپرت تنها کافیست اینجا کلیک کنید.

آموزش فیتنس – بالا آوردن دست و پای مخالف

۱۸ بازديد
آموزش فیتنس – بالا آوردن دست و پای مخالف
یکی دیگر از حرکات این رشته ورزشی که خیلی از افراد فکر می کنند سخت است بالا آوردن دست و پای مخالف است. اما نگران نباشید این حرکت برای نرمش دادن نواحی دردسر ساز قسمت فوقانی بسیار مناسب است که در آموزش فیتنس به این حرکت پرداخته ایم :
• دمر بر روی شکم تان بر روی یک تک بخوابید.
• پاهایتان را دراز کنید.
• پاها را از غوزک به آرامی رو به کف پا خم کنید.
• دست هایتان را در حالی که کف هر دو دستتان رو به یکدیگر است بالای سر ببرید تا کش آید.
• در این بین سرتان را به نحوی قرار دهید که در راستای ستون فقرات‌ تان باشد.
• با دادن نفس تان به بیرون ماهیچه های مرکزی شکم تان را منفبض کنید.
• به آرامی یک ست و یک پای مخالف خود را از زمین بلند کنید و صاف نگه دارید.
• در اخر دست و پای تان را به همان حالت شروع پس از چند ثانیه بر گردانید.
ورزش لاغری در خانه با اسان اسپرت
به دنبال یک سالن بدنسازی خوب هستید؟
به دنبال ورزش فیتنس هستید؟
خواندن این مطلب جذاب از اسان اسپرت با کلیک کردن

برنامه آموزش تمرینات کراس فیت در اسان اسپرت

۱۶ بازديد
برنامه آموزش تمرینات کراس فیت
برای اینکه به سراغ آموزش تمرینات کراس فیت بروید و سیستم های تمرینی کراس فیت را یاد بگیرید باید پیوستگی و استراحت کافی داشته باشید تا بتوانید به نتایج خوبی از آموزش تمرینات کراس فیت دست پیدا کنید. در آموزش تمرینات کراس فیت وقتی آن ها را اجرا می کنید پارگی های ریزی در عضله هایتان به وجود می آید از این رو لازم است حین آموزش تمرینات کراس فیت و اجرای آن ها چند روز در هفته استراحت داشته باشید تا بدن تان به اصطلاح ریکاوری شود.
از این رو در آموزش تمرینات کراس فیت به شما توصیه می کنیم سه روز در هفته پر شدت و یک روز در هفته به صورت سبک کار کنید و در هر شش روز هم یک روز استراحت داشته باشید. با این برنامه آموزش تمرینات کراس فیت و داشتن خوابی کافی می توانید به اهدافی که در سرتان در خصوص این رشته ورزشی دارید سریع تر دست پیدا کنید و یک اندام متناسب که عاری از هرگونه چربی است داشته باشید.
به دنبال یک برنامه تمرینی خوب و حرفه ای هستید؟
دوست دارید انلاین زمین چمن رزرو کنید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص باشگاه بدنسازی تهران و غرب و شرق و ... تنها کافیست وارد سایت اسان اسپرت شوید.
برای خواندن ادامه این مطلب از سایت ورزشی اسان اسپرت تنها کافیست اینجا کلیک کنید.

اموزش انواع چتر ها در مراکز آموزش چتربازی با اسان اسپرت

۱۸ بازديد
اموزش انواع چتر ها در مراکز آموزش چتربازی
چتر های این رشته ورزشی با توجه به وزن خلبات و نوع پرواز دارای تیپ های مختلفی هستند که ما می خواهیم شما را با آن ها آشنا کنیم تا با اطلاعاتی مفید به سراغ مراکز آموزش چتربازی بروید. البته قبل از رفتن به مراکز آموزش چتربازی بد نیست بدانید تمامی چتر های این ورزش با توجه به تجربه، نوع عملیات و آموزش های انجام شده ۵ نوع مختلف هستند که ما به طور کامل آن ها را در ادامه برایتان مطرح کرده ایم تا مشکلی برای مراجعه به مراکز آموزش چتربازی نداشته باشید.
به دنبال اجاره سالن فوتسال با قیمت مناسب هستید؟
دوست دارید اینترنتی زمین تنیس اجاره کنید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص باشگاه بدنسازی تهران و غرب و شرق و ... کافیست سری به این سایت ورزشی یعنی اسان اسپرت بزنید.
برای خواندن ادامه این مطلب از سایت ورزشی اسان اسپرت تنها کافیست اینجا کلیک کنید.

وسایل مورد نیاز برای هاکی1

۱۷ بازديد
وسایل مورد نیاز برای هاکی
• کلاه هاکی
کلاه هاکی یکی از وسایل مورد نیاز برای این بازی می باشد که شامل بند های چرمی است. برخی از کلاه های هاکی قفسه ای برای محافظت از سر دارند که دارای سایز ها و اندازه های متفاوتی است.
• محافظ گردن
محافظ گردن برای ورزش هاکی از پلاستیک و صفحات محکم ساخته شده و درون آن بسیار نرم است. این وسیله برای جلوگیری از ضربات تیغه ی اسکیت است تا از گردن شما حین بازی مراقبت کند.
• محافظ شانه
محافظ شانه ترکیبی است از جلیقه ای با قطعاتی در پشت کمر و جلوی بازیکن که دارای تسمه های چرمی محکم کردن جلیقه است. این محافظ دارای سرپوشی است که از محافظ نرم یا محافظ سخت پوشیده شده است.
 
به دنبال اجاره زمین فوتبال در یک منطقه خوب هستید؟
برای تعطیلات خود یک زمین تنیس اختصاصی می خواهید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص اجاره زمین تنیس اصفهان و ... کافیست وارد سایت ورزشی اسان اسپرت شوید.
برای خواندن ادامه این مطلب از اسان اسپرت تنها کافیست اینجا کلیک کنید.

دو هفت گانه مخصوص خانم‌ها

۲۵ بازديد
دو هفت گانه مخصوص خانم‌ها
• ۱۰۰ متر با مانع ، پرتاب وزنه ، پرش ارتفاع ، پرش طول ، دو ۸۰۰ متر ، دو ۲۰۰ متر ، پرتاب نیزه
دو ده گانه مخصوص آقایان
• ۱۰۰ متر ، ۴۰۰ متر ، پرش طول ، پرش ارتفاع ، پرتاب وزنه ، پرتاب نیزه ، پرش با نیزه ۱۵۰۰ متر ، ۱۱۰ متر با مانع ، پرتاب دیسک
به دنبال اجاره زمین چمن مصنوعی هستید؟
به دنبال یک زمین چمن خوب هستید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص کلاس پیلاتس و ... کافیست سری به سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید.
برای خواندن ادامه این مطلب از اسان اسپرت تنها کافیست اینجا کلیک کنید.