آرشیو مهر ماه 1400

با سايت ورزشي اسان اسپرت به راحتي ورزش كنيد.

قوانين تخته نرد براي حركت مهره ها

۲۴ بازديد

قوانين تخته نرد براي حركت مهره ها

بازي هاي فكري هر يك داراي قوانين خاصي هستند كه تنها با رعايت آن ها مي توانيد حرفه اي شويد و همراه حريف خود را مغلوب نماييد. شايد سري به قوانين تخته نرد pdf زده باشيد اما بايد به شما بگوييم قوانين تخته نرد pdf شايد تمامي قوانين مهم و لازم اين رشته ورزشي را براي شما شرح ندهد به همين دليل ما در ادامه قوانين تخته نرد براي حركت مهره ها را بيان كرده ايم تا همانند سوال شروع بازي تخته نرد چگونه است بدانيد قوانين تخته نرد چيست. قوانين بازي تخته نرد براي حركت مهره ها عبارت است از :

• در تخته نرد هيچوقت يك مهره نمي تواند در يك خانه بسته باشد.

• مهره سفيد روي مهره سفيد قرار مي گيرد.

• مهره سفيد نمي تواند به خانه اي كه حداقل دو مهره حريف در آن وجود دارد حركت كند.

• اگر مقصد حركت يك مهره در خانه بسته بود بايد مهره ديگري براي حركت انتخاب كنيد.

• در تخته نرد اگر تاس جفت بياوريد بايد چهار بار آن عدد را بازي كنيد.

• در بازي تخته نرد هر بازيكن بايد تاس بريزد و حتما مهره هايش را حركت بدهد.

• اگر بازيكني امكان بازي هر دو تاس را داشته باشد بايد هر دو تاس را بازي كنيد.

كسب اطلاعات در خصوص آكادمي فوتبال در سايت آسان اسپرت
براي پيدا كردن كلاس آنلاين پيلاتس يا كلاس يوگا تنها كافيست وارد اين سايت ورزشي جذاب شويد.

منبع

 

نگاهي به تاريخچه كراس فيت

۲۳ بازديد

نگاهي به تاريخچه كراس فيت
رشته ورزشي كراس فيت در سال ها دو هزار روي كار آمد اما تاريخچه كراس فيت به سال هاي قبل تر يعني وفتي فردي به نام گلسمن ژيميناستيك كار بود بر مي گردد. اين فرد همواره در ورزش كردن به دنبال اين بود كه روز به روز قوي تر شود از اين رو در كنار ورزش خود به سراغ كار كردن با دمبل ها و وزنه ها هم رفت. از اين رو اينگونه بود كه رشته ورزشي كراس فيت به وجود آمد و اي فرد و ساير افراد به غير از ژيمناستيك كراس فيت هم كار مي كردند.در تاريخچه كراس فيت بايد گفت اولين شعبه كلاس كراس فيت در نورت سياتل بود. از اين رو تا سال ۲۰۰۵، ۱۳ شعبه ديگر نيز تاسيس شد و در سال ۲۰۱۲ نزديك به ۱۰ سال پس از شروع به كار كراس فيت ۳۴۰۰ شعبه در سرتاسر جهان مشغول به كار شدند. از اين رو افراد علاقه مند به اين رشته ورزشي كه خواهان دست يابي به آمادگي جسماني بودند روز به روز در كلاس هاي آن بيشتر شدند.

ورزش در خانه توسط اسان اسپرت به راحتي براي همه امكان پذير است.

براي پيدا كردن آكادمي فوتبال يا كلاس آنلاين بدنسازي كافيست وارد اين سايت ورزشي شويد تا بهترين خدمات را دريافت نماييد.

منبع

فضاي بالاي زمين بدمينتون

۲۴ بازديد

فضاي بالاي زمين بدمينتون
فضاي بالاي زمين بدمينتون نيز در بازي هاي بين المللي ارتفاع سقف آن تا زمين برابر با ۱۲ متر است. فضاي بالاي زمين بدمينتون در بازي هاي باشگاهي نيز ۹٫ ۱۳ متر بايد باشد. در سراسر فضاي بالاي زمين اين بازي هيچ گونه ساختار اضافي و موانع مزاحمي مانند ساختار هاي نور پردازي وجود ندارد و با خيال راحت مي توانيد ساعات خوشي را مشغول اين بازي هيجاني شويد.

ورزش لاغري در خانه با اسان اسپرت راحت ترين روش لاغري است.

براي ثبت نام در آكادمي فوتبال يا پيدا كردن كلاس فوتبال در تهران تنها كافيست وارد سايت اسان اسپرت شويد.

منبع

نگاهي به تاريخچه واليبال

۲۴ بازديد

نگاهي به تاريخچه واليبال
رشته ورزشي محبوب واليبال كه امروزه در تمام كشور هاي جهان از پير و جوان طرفدار دارد در سال ۱۸۹۵ در كشور آمريكا توسط فردي به نام ويليام مورگان ابداع شد. در تاريخچه واليبال اين فرد در سال ۱۸۹۱ به همراه دوست خود در يك كالج ورزش هاي ديگري همانند بسكتبال و تنيس را هم با يكديگر درآميخت كه در اين بازي يك توپ همانند توپ بسكتبال از روي توري مانند تور تنيس بايد رد مي شد. در حقيقت اين فرد در تاريخچه واليبال با استفاده از تور تنيس بر روي چمن كه به دو طرف ديوار سالن ورزشي بسته مي شود و توپ بسكتبال به دليل اينكه بسيار سبك و راحت بود باعث ابداع اين رشته ورزشي شد.در تاريخچه واليبال به مرور زمان اين ورزش در بين كالج ها و شهر هاي ديگر هم رواج پيدا كرد و افراد زيادي خواهان يادگيري آن شدند.

پس از مدتي در تاريخچه واليبال در اين بين كميته بين المللي ورزش ها از اين فرد دعوت كرد تا قوانين رشته ورزشي كه ابداع كرده است را به ساير افراد مانند اساتيد كالج آموزش دهد. اين فرد هم در سالن همين مجموعه مهارت هاي لازم و قوانين رشته ورزشي واليبال را براي افراد شرح داد. جالب است بدانيد نام اول اين رشته ورزشي مينتونت بود و در اين كالج نام اين بازي به واليبال تغيير پيدا كرد كه امروزه شاهد فراگيري آن در همه كشور هاي جهان هستيم.

ورزش لاغري در خانه با اسان اسپرت

براي كسب اطلاعات در خصوص آكادمي فوتبال يا كلاس آنلاين بدنسازي كافيست به اين سايت جذاب مراجعه كنيد.

منبع

اموزش تنيس مقدماتي براي همه افراد

۲۳ بازديد

يكي از رشته هاي ورزشي و جذاب در تمام دنيا كه محبوب خيلي هاست تنيس مي باشد. چون تنيس را هم به صورت تك نفره و هم به صورت دو نفره مي توان بازي كرد و نهايت لذت را برد. هدف اين بازي هيجاني و مفرح پرتاب كردن توپ به سمت مقابل تا جايي كه فرد مقابل نتواند توپ را كنترل كند و توپ بر روي زمين بيوفتد. اين بازي هيجاني داراي سه ست است و هر فردي كه بتواند با پرتاب توپ به سمت حريف خود دو ست از آن را ببرد برنده بازي خواهد بود. اگر شما هم دوست داريد اوقاتي خوش همراه دوستان و اشنايان خود داشته باشيد تنيس را به شما پيشنهاد مي كنيم. البته براي تنيس بازي كردن بايد يك سري اطلاعات مفيد در اين زمينه داشته باشيد كه ما در ادامه به شرح مختصر و جامع آن ها پرداخته ايم. پس در ادامه با ما همراه باشيد تا متوجه شويد آموزش تنيس انقدر ها هم كه فكر مي كنيد سخت نيست.
نگاهي به تاريخچه تنيس

آموزش حركات تنيس خاكي، سرويسآموزش تخصصي تنيس، فورهندآموزش ضربات تنيس روي ميز، بك هندآموزش ضربات تنيس خاكي، واليآموزش تنيس روي ميز، آبشارگريپ چيست؟پيدا كردن انواع گريپآموزش گريپ تنيس گرفتن در دستفوايد تنيس براي بدنجمع بندي نهايينگاهي به تاريخچه تنيس
تنيس امروزه جزو يكي از ورزش هاي مدرن در تمام دنيا شده كه خاستگاه پديد آمدن آن انگلستان مي باشد. در حقيقت انگليس اولين كشوري بود كه طرفداران تنيس زيادي را به خود جذب كرد و اين اتفاق در سال ۱۸۷۷ در لندن افتاد. به اين منظور رشته ورزشي دنيا در تمام دنيا آرام آرام رواج پيدا كرد و وارد مسابقات المپيك شد.البته طي يك زمان اين بازي از مسابقه هاي المپيك به دليل عدم تنظيم قوانين درست براي برد و باخت حذف شد. اما در سال ۱۹۲۴ فدراسيون بين المللي تنيس اين مشكل را حل كرد و با قوانين جديد و دقيقي كه تنظيم كرد اين بازي باز هم وارد مسابقه هاي المپيك جهان شد تا علاقه مندان آن مهارت هاي خود را به نمايش بگذارند.

رزرو سالن فوتسال تهران خود را در سايت اسان اسپرت انجام دهيد.

براي ورزش در خانه يا پيدا كردن كلاس آنلاين بدنسازي كافيست وارد سايت اسان اسپرت شويد.

منبع

 

آموزش تخته نرد حرفه اي – داو دادن

۲۴ بازديد

آموزش تخته نرد حرفه اي – داو دادن

براي آموزش تخته نرد حرفه اي مي خواهيم به موضوع داو دادن بپردازيم چون موضوع داو دادن موضوعي نيست كه بتوانيد در همان ابتداي آموزش تخته نرد مبتدي به آن بپردازيم. داو دادن در تخته نرد كاملا اختياري است و شما با آموزش تخته نرد حرفه اي در اين خصوص هر زمان كه خواستيد مي توانيد داو دهيد. به عبارتي ديگر هر وقت كه فكر كرديد برنده ميدان هستيد مي توانيد از حريف تان بخواهيد كه باخت را بپذيرد قبل از آنكه حريف تان مجبور شود تا آخر بازي كنند و ممكن است در اين بين شانس دخالت زيادي در بازي داشته باشد.
اما نگران نباشيد چون با داو دادني كه در آموزش تخته نرد حرفه اي فرا خواهيد گرفت اين شانس از بين مي رود و حريفي تان تسليم خواهد شد. در آموزش تخته نرد حرفه اي براي داو دادن بايد با اصطلاح كيوب اشنا باشيد كيوب يا تاس داو به تاسي مي گويند كه براي عمل داو دادن به كار مي‌ رود و يك مقدار از تاس هاي بازي بزرگتر است و بر روي آن شماره ‌هاي ۲، ۴، ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ درج شده ‌است. در طول بازي هر بازيكن كه فكر مي ‌كند شايسته پيروزي است مي ‌تواند داو دهد و تنها مي‌ تواند يك بار و قبل از تاس ريختن اين چالش را براي حريفش به وجود بياورد.

براي پيدا كردن گرانترين باشگاه بدنسازي تهران يا دانلود فيلم ورزش براي لاغري شكم و پهلو در خانه با آهنگ كافيست وارد سايت اسان اسپرت شويد.

براي اجاره زمين فوتبال به اسان اسپرت برويد.

منبع